| | | | ||||
![]() |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2004 Locatie: Belgie Leeftijd: 47
|
Hoi, Ik heb zonder problemen een nieuwe sensor opgestuurd gekregen. mailtje ook op zondag ontvangen Hello Mr,... We will send back your Vbar on Monday with a new gyro sensor. Is this adress correct? ... Best regards Ralf Buxnowitz Gr. sapca |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 26
| Citaat:
Wat is nou de reden van de failure? Of nog onbekend?
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 40
|
Netjes !!! Hopelijk zijn ze ook zo coulant bij Tjerk.
__________________ Walter Robijns, 2X TREX700, 1x Compass Atom 6HV Sponsored by Compass Model, RCHELIPARTS & Merlin Fuels |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 39
|
Hoop ik ook voor Tjerk,opsturen die handel en kijken waar het schip strand. @Bart: hebben ze nog niet aan mij kenbaar gemaakt heb ik wel naar gevraagd.Wat ze wel schreven is dat de sensor completely unusable is!Mikado is idd zo slecht nog niet maar "it goes all about the money" dude
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi Laatst gewijzigd door Vinnie-Pinnie; 17 maart 2010 om 22:46 |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
En ja hoor keurig een nieuwe sensor opgestuurd gekregen en zijn ze mijn mean unit vergeten erbij te doen,kunnen we nog eens daarop gaan wachten. Eindelijk een paar dagen mooi weer maar helaas niet om te vliegen.Hier krijg je toch behoorlijk de ......... van!!
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 26
|
lol, ze sturen dus een nieuwe sensor op en de oude main unit vergeten ze? Ik begin toch te twijfelen of mikado wel duits is ![]() Mssn dat ik dadelijk maar eens ga vliegen
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #29 (permalink) |
|
Heb net gebeld met Mikado en aangegeven dat ik de vbar meanboard voor a.s. weekend in het bezit wil hebben dus de kans is groot dat ik kom of het knallen wordt is nog even afwachten maar daar gaan we wel van uit
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |