![]() |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 36
| Citaat:
Dan is ditecte aansturing van de swash vrij eenvoudig te realiseren omdat deze een ander frame heeft dan de esp.
__________________ Binnenkort eindelijk m'n Henseleit TDR !! | |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2007 Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
| Citaat:
voor heb ik alleen maar de nick servo moeten aanpassen, en een kunststof blok moeten freezen zie foto's
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS Jetibox 5.8GHz downlink / KK Quad (Pac-Man) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl/ | |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Ik heb dit gedaan omdat ik dit model met de V-Stabi vliegt. Moet wel zeggen dat wanneer je met de beast vliegt en je zorgt dat je de kogels op de servo armen hart/hart tussen de 20 á 21 mm hebt staan je rustig met de PussPull kan blijven vliegen, je haalt dan de geometrie (blauwe LED Set-up mode (J) ) prima. En de uiterste tuimeluitslag zonder binding haal je ook zo'n 10 á 12 graden wat ook nodig is voor het sysyteem. Je moet je uiterste Swash uitslag (Setup mode (L) ) wel zo stellen dat je gemiddeld op 11 graden komt en deze NIET gaan verminderen omdat je dan denkt dat de heli rustiger gaat sturen. Dit is een foute gedachten. Het systeem heeft dit nodig om goed te kunnen fuctioneren, dit geld overigens voor alle FBL systemen voor zo ver ik weet. Met andere woorden de Beast vliegt met een Trex-600ESP met PussPull prima, wanneer je de kogels op 21 mm zet, en een mikado ombouwset hebt. A Bij een Align FBL kop of de RJX kop zal je voor een goede geometrie op 22 mm uitkomen. Uiteraard blijft een directe aansturing altijd het beste.
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS Jetibox 5.8GHz downlink / KK Quad (Pac-Man) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl/ Laatst gewijzigd door pardoez; 15 augustus 2010 om 17:07 |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 36
| Citaat:
__________________ Binnenkort eindelijk m'n Henseleit TDR !! Laatst gewijzigd door rotored; 15 augustus 2010 om 15:37 | |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Citaat:
maar dit moet zijn 20 á 21 mm. Dus vanaf het midden gezien 10 á 10,5 mm, dit is trouwens met de mikado aanpassing stukjes. Dus inderdaad met de RJX of de originele Align FBL kop waarvan de kogels een fraktie breder uit elkaar staan, zal je op de servohendels rond de 22 mm komen (11 mm vanaf het midden). Dit geld uiteraard voor wanneer je met PussPull systeem werkt. Bij een directe aansturing zit je al gauw op zo'n 16 á 17 mm vanaf het midden.
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS Jetibox 5.8GHz downlink / KK Quad (Pac-Man) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl/ Laatst gewijzigd door pardoez; 15 augustus 2010 om 20:42 | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juli 2008 Locatie: sittard Leeftijd: 48
|
direkt aansturen bij de hk600gt is zonder zagen in het frame niet mogelijk ik kom met 1 link niet gelijk uit heb gewoon indirekte aansturing geprobeert en sta versteld hoe goed het werkt met de beastx werkt gewoon 100%goed geen problemen gr hub |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |