![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Ik begrijp wel wat je bedoeld Wim... De Microbeast helpt je zeker om 3D figuren strakker te vliegen. Ik vind het een geweldige tool om je heli mee naar je hand te zetten. Maar je moet daar wel eerst geraken, en daar helpt een bailout functie in een FBL systeem echt niet aan mee wat mij betreft. Vind het maar een gevaarlijk bedenksel. Je zal echt ouderwets door de zure appel heen moeten bijten, gewoon stap voor stap. anders sta je trucjes te doen i.p.v. te sturen, en kenners zien dat.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" Laatst gewijzigd door EricW; 17 oktober 2010 om 22:51 |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Waarom de moves juist moeilijker worden, is omdat de foutjes door een flybar er wel uitgefilterd worden.. een fbl heli doet dit niet.. zoals bv een piroloop/funnel...
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Klopt wat je zegt, stuurfouten in complexe figuren zijn ook zichtbaarder. Daarom zou ik het "anders" noemen, maar niet makkelijker.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |