![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2005 Locatie: Dordrecht Leeftijd: 57
|
Wat ik een groot voordeel vind van flybarless is dat de heli veel beter spoort. Ik kan nu inverted over het gehele veld vliegen zonder roll input. Met de paddles erop kreeg ik dit niet voor elkaar met name door het voortdurend bij moeten sturen. Ben
__________________ Domheid is niet mijn sterkste kant |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 januari 2010 Locatie: Friesland Leeftijd: 32
| Citaat:
Ik overweeg wel eens een 500 of 600 heli, voornamelijk omdat ik zou verwachten dat die nog minder last hebben van wind, hoewel 600 me wel wat lomp lijkt om mee te nemen; bijna 2x de lengte van een 450 toch, past misschien net op de achterbank haha Echter in realflight ervaar ik het verschil in 'windbestendigheid' als niet erg groot. Ook met die 5/600heli's is een windkracht 4-5 niet echt leuk vliegen in de sim en zou ik wat dat betreft net zo goed bij de (hk)450 kunnen blijven. | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
| Citaat:
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
| Citaat:
Stel, de heli blijft recht hangen, en wordt rechtstandig opzij geblazen, zal de computer dit niet opmerken, en dus niet tegensturen. In de praktijk zal een afdrijvende heli wat sneller roll of nick krijgen, wat de computer wel ziet en dus tegen kan sturen. Je kan wat meer wind hebben met een stabilisatie, maar verwacht geen wonderen. Windkracht 6 bv met een 450 blijft veel, ook met stabilisatie. En een beginnersetje op de 450 kun je de 3g pakken van align. Doodsimpel in te stellen, en vliegt best strak als de gains eenmaal goed staan.
__________________ | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2008 Locatie: Genk - Belgium Leeftijd: 41
|
Ik heb enkel ervaring met de V-Stabi, waar ik erg fan van ben...en ik heb nu ook een BeastX, en dat leek veelbelovend. Heb 'm maar een 20-tal vluchtjes gevlogen op een Beam E4 en het verschil met de flybarred versie (Quark) is toch wel beduidend. Ik heb ook eens een Align 3G gekocht maar die gelijk doorverkocht. Ik lees er teveel klachten over. Wil je een goedkoop instapmodel, dan zou ik voor de Microbeast gaan. Ook supergemakkelijk in te stellen en goed. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Ik heb van de week een Microbeast op mijn T700 geplaatst. Eens kijken hoe deze zich verhoud t.o.v. de Vstabi die er eerst op zat. Enorm makkelijk in te stellen inderdaad, en deze is volgens mij ook zeker geschikt voor 3D. Je kan er winnaar van de Experts klasse op de 3Dmasters mee worden Ben benieuwd, ik maak wel een verslagje. Grt, Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |