![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Hoi Bert, Mooie bestemming voor je MB Inderdaad alles uit het boekje keurig uitgevoerd, en de uitslagen naar mijn zin gezet (roll, nick en pirorate). Nog steeds goed trouwens, vandaag de hele dag op het veld geweest, heerlijk weer voor de verandering We zullen elkaar vast snel tegenkomen (Zondag a.s. Groetjes, Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" Laatst gewijzigd door EricW; 7 augustus 2010 om 15:25 |
| | |
| | #17 (permalink) |
|
Bij deze een filmpje van een van de eerdere testvluchtjes met de Microbeast. Met mobieltje genomen door Danny (bedankt Ondertussen de uitslagen nog ietsje verhoogd, en dan kan ik nog wat meer gaan doen wat ik wil. Je ziet in de hoovers dat hij ook mooi stabiel en strak is. Groetjes, Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
Arghh.. Was je er vandaag!, had ik moeten weten Marcel. Ben er gisteren de hele dag geweest. Heb je je 500 al klaar?
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 22 januari 2010 Locatie: Breda Leeftijd: 26
|
na de goede ervaringen van Eric ook maar een beastx op mijn Trex 700N gezet. Avondje werk en alles was gemonteerd en afgesteld, inclusief montage van de flybarless kop. Gelukkig wist ik van Eric al dat de hartafstand van 8,5mm tot center moest zijn. Voor de eerste vlucht vandaag was ik toch best zenuwachtig, alles nog even doorgelopen en toen optoeren en de lucht in. Niet normaal, direct stabiel. Het waaide behoorlijk maar daar merk je amper iets van. Wat rustig rondgevlogen, gyro gain iets omlaag wat die stond net te hoog. Verder alles perfect. Wat een power heb je met flybarless. Op een gegeven moment ook wat rolls, knife-edge pirouette en flips, ging allemaal perfect. Misschien nick snelheid iets omlaag en aileron iets omhoog. Kortom, weer een zeer tevreden gebruiker van de BeastX. Terwijl ik 2 weken geleden nog dacht daar begin ik niet aan als ik zie hoeveel problemen Eric ermee (Vstabi) heeft. Nog even en iedereen op de club vliegt met de BeastX. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Guest
|
ericw, ik heb je hulp nodig hier. Ik heb een 600esp op 10S die omgebouwd is naar direct to swash en naar fbl, met de micro beast. Ik ben nu voor het eerst de beast aan het instellen en nadat ik alles ingesteld heb meet ik mijn aileron en elevator. Ik meet 12 graden cyclic!!! is dit normaal en hoef ik de cyclic niet meer in te stellen zoals op de flybared heli?
|
|
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Maakt niet uit.. je regelt de snelheid nl.. die 12 graden ga je never nooit halen in flight dus.. ik zit met mn vbars op 15 cyclic.. maar in vlucht is dit onmogelijk om te halen..
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Nee, je MB geeft dan 12 graden elevator omdat hij niet merkt dat je die flip echt maakt. In het echie zou hij dat wel merken.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Guest
|
vraag verplaatst naar eigen draadje, uit respect voor eric: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post1900876 Laatst gewijzigd door knaller; 14 november 2010 om 18:24 |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |