![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juli 2008 Locatie: sittard Leeftijd: 48
|
is het mogelijk om een voledig alu fb kop om te bouwen na fbl door alleen een fbl main hub en een swash lokker te kopen en de andere delen van de fb kop te gebruiken ik had gedacht aan deze HN6112 3G 600FL Main Rotor Housing Silver en deze HN6114 600FL Mixing base assembly Silver dan zou je voor 50 euro klaar zijn of gaat dit niet werken gr hub |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 juni 2007 Locatie: Ruurlo Leeftijd: 34
| Citaat:
__________________ SPEkTRUM DX8 - TREX600NSP VStabi V5 / 55HZ - TREX700N VStabi V5 / 91HZ | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Het kan wel met die bladegrips, maar dan moet je ook kortere servo hevels gaan monteren om zo de resolutie weer terug te krijgen... wat ook nog kan, is even bij hobbyking kijken, die verkopen RJX koppen(dezelfde iig) en die zijn gewoon goed.. kosten je ook hetzelfde wat jij ongeveer aangeeft
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 37
|
Er staat hier op het forum ook een omgebouwde trex 600 kop te koop, mischien is dat wat voor je: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...oor-600-a.html De RJX kop is ook erg goed, een mooie goed afgewerkte en degelijke rotorkop. Ik heb hem zelf ook op mn trex 600 in combinatie met de beastX. HobbyKing Online R/C Hobby Store : .50 size Flybarless head systems for 10mm main shaft - Trex 600/600N Als je inlogt en hem toevoegt aan je winkelmandje dan is de prijs ineens een stuk lager, altans bij mij was dat zo. Oh ik zie nu dat je even op de pagina van het artikel moet blijven staan dan krijg ja automatisch een hele scherpe aanbieding van HC rechts onder in beeld!
__________________ Henseleit TDR 2011, Helijive 120HV, Vstabi Laatst gewijzigd door rotored; 6 augustus 2010 om 00:17 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |