![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
net even nagezocht maar in mijn geval mogen de dempers niet ingevet worden. Even verder gezocht en er blijkt een demperkit te bestaan : 0844-15 90D + 85D + 80D + one piece damper tuning kit Deze dan maar hier besteld, kan ik nog verder tunen : Damper Tuning Kit (van de prijs en de verzendkosten werd ik niet vrolijk, maar ja, wat moet je als je het binnen 1 week binnen moet hebben ....) Het kan natuurlijk ook zijn dat de huidige 90D dempers gedurende de tijd door uitdroging harder zijn geworden, nou ja we zullen het wel zien ... Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Dempers toch ingevet om te kijken of het helpt, maar na de vluchten van vanmorgen bleek er geen enkele verbetering te zijn. Dus nu toch wachten op de nieuwe dempers Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2009
|
Ik zou elke rubber demper in de kop ongeacht de handleiding invetten, en wel uitsluitend met siliconenvet. (griffon, klein blauw tubbetje met rode dop) Je rubbers drogen niet uit en scheuren niet. Verder, mischien je log en screenshot van de spectrum analyser naar Fredrik sturen via helifreak. Grote kans dat die precies kan zeggen waar het zit.
__________________ Sponsored by AlfredoRC - Outrage 550-Scorpion PD 4025-1080-1.6mm-YGE100 v4-BLS251/451/VBAR 5.24 Pro- Voodoo 600-PD Scorpion 4225/530kv/1.32mm -bls255hv/bls256hv/Vbar+YGE120HV/Gryphon Hyper/mCPX BL C05M 8t Laatst gewijzigd door willow; 23 april 2011 om 18:30 |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Mogelijk.. ik heb ook dempers liggen die na +- 200 vluchten in de winter kompleet verhard en korrelig waren(nagel erin, en hij scheurde daar)...
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Ik heb mn MA dempers ook altijd ingevet (en doe het nog steeds
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Kogellagers erin....
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |