![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 26 december 2010 Locatie: Groningen Leeftijd: 24
|
Heeft een van jullie ( die 3G vliegt met een 450 helikopter) voor mij een lijstje met optimale instellingen? Ik heb dat programma intussen alvast gedownload en zit even te kijken hoe het precies in elkaar zit en vraag me af wat nu goede instellingen zijn.
__________________ MQX, MCPX, KDS 450PRO, KDS 450S, GAUI 500X, Droidworx SkyJib 8 C182, Jetiger, Alphajet, MAJA, VAMP, Radian Pro, EPP-FPV, Spatz |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Dat is een hele waslijst, en verschilt per heli en per piloot GRote kans dat mijn instellingen niet goed zijn voor jouw manier van vliegen.. Nu hoef je de 3g link niet perse er vanaf te halen als je gaat vliegen. Het gele kastje natuurlijk wel, maar hij kan gewoon vliegen met de 3 weg stekker eraan (doe ik ook al een tijd, ik ben mn instellingen weer aan het bijschaven) En ff opletten, als je zo'n stekker bekijkt, zitten er aan 1kant nokken op. Vanaf die kant moet je een beetje duwen, en dan trekken om hem er netjes uit te krijgen. Trek je domweg, trek je het binnenwerk mee, en das nie goe Voor jouw begin, kun je de standaart instelling voor kleine heli's in het werk zetten. Dit vliegt zowieso niet verkeerd Eerst even kijken of je versie 2.1 in de 3g hebt zitten (denk het wel, zelfs in mijn laatste zat hij al) Verder is het een kwestie van vliegen, en kijken welk onderdeel van het vlieggedrag je niet bevalt. Je kan ook nog kijken naar totale gevoeligheid aanpassen.. Soort van heading hold, dat de heli dus in een vaste hoek blijft hangen Makkelijk als je een constante wind in de zij hebt Alleen de reactie op de sticks wordt er weer minder van (die instelling heet btw bell hiller, totale waarde niet boven de 110 uit laten komen) Verder een beetje lezen wat ze in het programma per onderdeel in de onderbalk weergeven Heb je vragen over welke instelling wat doet, hoor ik het graag
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |