![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 december 2007 Locatie: Naaldwijk Holland Leeftijd: 63
|
Ik ben met mijn T-Rex 700 bezig met afstellen. alles volgens het boekje maar nu het volgende. Bij links en rechts sturen gaat hij schuin links of schuin rechts naar voren. Zender Robbe T9CP, helimode: SR-3. Wie heeft hier ervaring mee ??? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2007 Locatie: Brugge (Belgie) Leeftijd: 34
|
je helimode SR 3 is alvast correct. zoals Tribal zegt, check eens naar mixes, revo moet INH hov thr moet INH hov pit moet INH offset moet INH delay: off alle advance 2/2 op INH er moet iets fout staan denk ik. is het je Elevator die mee beweegt als je links of rechts geeft?
__________________ Logo 400- Compass 6HV - Logo600SE All BeastX -FF8Super |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Als het je swash is, heb je de 2 aileron servo's in kanaal 1 en 6 zitten, en de elevator (die ene) in kanaal 2?
__________________ |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
je hebt de aileronservo in het pitchkanaal geprikt..
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Helipiet heeft alles goed zitten, de swash beweegt keurig naar voren en opzij. De gyro anticipeert ook in de goede richtingen als je de heli beweegt. Mechanisch zit ook alles goed, toch gaat de heli een eigen leven leiden als je hem probeert te liften en beweegt de heli schuin naar voor bij recht nick naar voor. Ik heb het zelf ervaren en het is mij een raadsel
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. Laatst gewijzigd door Rhelie; 27 juni 2011 om 15:56 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2003 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Ik noem nu een paar dingen die je wel goed zult hebben zitten; sensor in lijn met de vliegrichting ? (pijltje) binnenring tuimelschijf 90 graden met kop ?
__________________ Planks ? NO THANKS !! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |