![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Citaat:
Voordeel is wel, dat ie niet naar hongkong moet, en je binnen 2 weken een gloednieuwe hebt.... vaak voor niks ook nog. daarbij ''fikken'' kontroniks bijna nooit. ze gaan voor die tijd al uit en geven een melding van de fout. zodat je weet wat t is.En de governor+geniale bec's zijn het echt waard.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert Laatst gewijzigd door Anko; 7 juli 2011 om 22:03 | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 april 2011 Locatie: Rijssen Leeftijd: 29
|
zo beste mensen het is gelukt!!!!!!! het was idd het trillen daar hij bij idle-up 2 ineens als een gek naar achter schoot,met als gevolg een crash waar mijn regelaar ook nog eens doorbrande maargoed, ik heb ondertussen een nieuwe regelaar erin gezet en mijn mini vbar op een plaatje carbon gezet,het geheel is nu veel steviger. ik heb hem net gebrobeerd in alle modes en walla het vliegt als een tietje. thx boys voor alle hulp mvg fb
__________________ IK GOOGLE NOOIT.........MIJN VROUW WEET TOCH ALLES BETER |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Dat is hetzelfde, maar dan een ander plaatselijk taalgebruik
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |