![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 september 2010 Leeftijd: 46
|
Kan iemand me helpen met instellingen spektrum dx6i en de align 3GX. ik krijg het maar niet voor mekaar om hem in HH gyro modus tezetten. ik kan er wel 2 sattelieten aan hangen maar weet / vind ook niet hoe ik de gewone rx ( 6 kanaals) moet aansluiten .alles werkt in gewone modus maar in HH gyro modus gaat gewoon niet .Het lijkt of ik een kanaal teweinig heb. Heeft iemand een oplossing ( nee geen nieuwe zender bla bla) .
|
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Ik heb dit probleem ook gehad destijds, als je alles goed hebt staan moet je opnieuw binden en dan werkt het wel, heel maf maar probeer het maar Deze info stond volgens mij op rcgroups te lezen... (als ik je probleem goed interpreteer)
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2009
|
Als je hem met de 2 sattelieten aansluit is het niet kanaal 5 (gyro gevoelighied),maar kanaal 7. Op kanaal 5 zit dan de governer. Ik heb dit zelf ondervonden af gelopen week. Hopelijk voldoende info zo. gegroet
__________________ Rechtdoor vliegen is een kunst !! http://www.mvcsunflyers.nl/ http://www.flytobiggs.com/ |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Probleem opgelost: moest eerst binden met bindplug,deze er uit en ipv de voeding die afkomstig is van 3gx naar bind/batt ingang brengen van ontvanger. alles werkt nu met mijn dx6i Pfff hihi TEKENING SCHEMA IN MIJN ALBUM!!!!!!!!!!!!!!!! Laatst gewijzigd door michelk; 5 augustus 2011 om 10:54 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 25 mei 2009 Locatie: belgium Leeftijd: 48
|
Zou je dit ook kunnen vergelijken als je een DX6i met een mini Vbar 5.0 van mikado gebruikt
__________________ blade mCPx,T rex 250se - 500esp, Mini titan E325se, Demoiselle,T rex 600Pro FBL Laatst gewijzigd door guyken; 8 augustus 2011 om 17:54 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juni 2009 Leeftijd: 28
|
Dus als ik het goed begrijp voldoet een dx6i prima. Op helifreak begreep ik er niets van.. Ze zeggen dat je een 7de kanaal nodig hebt op de gyro af te stellen. De governor instelling vindt ik niet nodig maar dat ik mijn gyro kan instellen wel. |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
De gyro kun je met dx6i gewoon in de 2 modus zetten, werkt prima , zie mijn tekening hier over. wel gaat de satelliet dan gewoon in de ontvanger en geen satelliet aansluiten op 3gx uiteraard. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 3gx, flybarless |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |