![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 december 2004 Locatie: Loppem (BE) Leeftijd: 45
|
Hoi, enige tijd geleden heb ik hier van een mede-forum lid een Mini V-bar overgenomen. Deze heb ik ontvangen en bij de spares laten liggen omdat deze nog niet direct in gebruik ging genomen worden. Nu wil ik de Mini V-bar op mijn Atom 500 gaan zetten en blijkt als ik de mini V-bar vastneem dat het moederbordje blijkbaar loszit in de casing. Is dit normaal, indien nee kan dit gemakkelijk opgelost worden of moet ik deze naar Mikado opsturen ?? Als ik wat schud met de casing hoor ik het bordje zo heen en weer bewegen. Of is het zo dat wanneer alle servokabels en leads ingeplugd zijn dat alles goed komt, raar lijkt mij wel ... Grtz, Dirk
__________________ Compass Support Team ATOM 500 FBL (BeastX) / ATOM 6 HV FBL (BeastX) / 7HV (BeastX) / Henseleit TD R Laatst gewijzigd door Dflyer; 2 oktober 2011 om 15:14 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2011 Locatie: Breda Leeftijd: 26
|
Ik weet niet wat de oplossing was maar ik meen mij te herinneren dat het vaker voorkwam. Garantie zal wellicht lastig zijn omdat het 2e hands is. ff google mini blue circuit board movement? - HeliFreak Tail wag using mini-vbar5 - possible loose sensor. Je kunt het dus zelf oplossen met hot glue oid.
__________________ Onwetendheid is een zegen, maar vaak is kennis toch wel handig. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2008 Locatie: Moerbeke-Waas Leeftijd: 30
|
heb ik ook gehad, gewoon vastgezet met wat epoxy, geen problemen mee gehad.
__________________ Do not run out of altitude and experience at the same time, the result will be expensive. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 6 december 2004 Locatie: Loppem (BE) Leeftijd: 45
|
Ok guys, bedankt voor de reacties, ga dat beestje hot glue'n Grtz, Dirk
__________________ Compass Support Team ATOM 500 FBL (BeastX) / ATOM 6 HV FBL (BeastX) / 7HV (BeastX) / Henseleit TD R |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |