![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: Lommel(B) Leeftijd: 36
|
Ik heb een probleem ik heb namelijk een nieuwe zender gekocht en wilde het satelietje verbinden met de V-stabi maar stekkertje past niet,het is breder en heeft 1 draadje meer. Nu kan ik niet met 2 sat. vliegen en heb ik er toch een ontvanger moeten tussen steken. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt Mvg,Alain
__________________ T-rex 550E,Logo 600SE Fbl V-stabi blue-line 5.2 Pro SAB Goblin 700 V-stabi 5.2 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2011 Locatie: Breda Leeftijd: 26
|
dat komt omdat het kennelijk geen sateliet ontvangers zijn maar de zenders voor telemetrie. Je hebt dus gewoon de volledige RX nodig. JR DMSS satellite compatibility - HeliFreak
__________________ Onwetendheid is een zegen, maar vaak is kennis toch wel handig. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: Lommel(B) Leeftijd: 36
|
Zijn er eigelijk al losse sats dan van JR ? --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=51.229340,5.306738
__________________ T-rex 550E,Logo 600SE Fbl V-stabi blue-line 5.2 Pro SAB Goblin 700 V-stabi 5.2 |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
hoe ik het interpreteer is dat ze dus geen sats gebruiken maar enkel de RX. Wellicht dat er een protocol komt vergelijkbaar met Sbus van Futaba maar tot die tijd zul je de volledige rx moeten gebruiken.
__________________ Onwetendheid is een zegen, maar vaak is kennis toch wel handig. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Nope dit zijn de 2,4Ghz satalites. Ik heb ze ook gebruikt voor mijn VBAR. Stel ze wel goed in via de software in de VBAR op het juiste type. Het binden is een tikkie lastig. Je moet heeel even de stroom onderbreken om hem in binding mode te zetten. Het staat wel in de uitleg van de software maar ik vond het de eerste keer wat vaag.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #9 (permalink) | |
|
lijken inderdaad op DSMX satelietten en dus voor de oude zenders... maar info erover op internet is niet echt duidelijk Citaat:
__________________ Onwetendheid is een zegen, maar vaak is kennis toch wel handig. | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Citaat:
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Precies. Ik heb de DSMX satalieten ook op mijn VBAR ism met de Spektrum DX8 (DSMX) DSM2 is de "oude" variant met 1024 stappen DSMX is de nieuwe versie met 2048 stappen. Jouw zender moet dan wel DSMX aan kunnen anders moet je DSM2 satalieten gebruiken.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Je vergeet erbij te zeggen dat je dat echt niet gaan voelen.. tenzij je zoals Tareq vliegt, en dan komt de winst ervandaan dat de DSMX minder latency kent.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Uhm dsmx was misschien een typo. Maar het nieuwe systeem van JR is toch DMSS en die werken zo ik begrijp enkel met de full size RX en niet met satelieten. of heeft Hy-skyper een DSMX versie? JR heeft toch niks meer te maken met de specktrum protocollen en dergelijke?
__________________ Onwetendheid is een zegen, maar vaak is kennis toch wel handig. Laatst gewijzigd door DannyvG; 15 november 2011 om 13:36 |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
XG8 is kennelijk niet backwards compatible JR XG8 tx - RC Groups
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |