![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 26 september 2010 Leeftijd: 40
|
hallo anko, bij deze wil ik mij alvast bedanken voor de snel reactie op mijn vraag. maar misschien weet jij ook welke rubbers ik in de flybarless kop moet doen als ik met die F3C bladen vlieg(zwart zijn de harde rubbers en rood zijn de zachte rubbers) ik heb een t rex 700 n met Beast 3 systeem. met vriendelijke groet roy |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 26 september 2010 Leeftijd: 40
|
hallo wrobijns, ook u bedankt voor de snel reactie op mijn vraag. maar ik heb nog een vraag die u mij misschiens kunt beantwoorden. ik heb de t rex 700n met beast systeem en ik ga dan die f3c bladen vliegen,wel kleur rubbers moet ik in mijn rotorkop zetten (zwart-die zijn hard of rood -die zijn zacht). ik heb om mijn 700 er een romp gezet Hughes 500 E. mvg roy |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Zolang je geen 3D gaat vliegen voldoen de zachte rubbers prima. Hierdoor kan je ook een lager toerental vliegen, waardoor je vliegtijd omhoog gaat.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Ja, zolang je niet te ruig aan de sticks trekt. Als je headspeed inkakt, moet je het vooral niet doen dus.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 13 maart 2011
|
Heren, Ik vlieg met F3C Radix V2 bladen op mij TDR en gaat super. De bladen zijn ca. 230 gram en geven een stabiel vliegbeeld. Een voordeel bij hoge snelheden (boven de 200 km/h) dat het heli uiterst stabiel blijft en niet hapt in een windvlaag oid. Zelf heb ik gezien in Duitsland afgelopen september dat er een vloog met een snelheid van 264 km/h GPS geklokt! Al met al, prettige bladen om mee te vliegen maar niet om 3D mee te vliegen. Je moet er ook niet meer dan 2100 toeren gaan vliegen, dan gaan de lagers in de bladhouders kapot. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |