![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 april 2011
|
deze keuze is toch gemaakt voor de 6hv komt er een vbar nu zit ik nog met een aantal vragen. ik las in een andere topic :**600epro zal je de ballinks van de swash en bladegrips moeten verlengen (mikado l600 balls gebruiken op de swash dacht ik, en de swash balls op de bladegrip arpmjes en je komt mooi op 90 uit bij 8gr cyclic) om goede waardes te krijgen op de vbar.** is dit alleen van toepassing op de trex of moet ik hier met de 6HV ook rekening mee houden. ook wil ik een s-bus ontvanger gaan gebruiken moet ik hier nog iets extra's voor hebben/aanpassen? en voor de govenormode moet ik de losse sensor halen of kan ik beter die van de YGE 90HV regelaar gebruiken ?
__________________ Dutch Compass Maniac's Compass 6HV FBL V-bar/10CG MBC WEERT LID |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Swash kogels: Align only, Sbus ontvanger werkt gewoon in 1 keer. Governor: Kan beide. wil je VBAR gov zal je een losse (hyperion) sensor moeten hebben. Je kan overigens ook voor een MiniV gaan. werkt ook prima in de 6HV. zit je niet met extra kabels en mainboards.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert Laatst gewijzigd door Anko; 11 januari 2012 om 14:37 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Dutch Compass Maniac's Compass 6HV FBL V-bar/10CG MBC WEERT LID | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
Je hebt de YGE governor in actie gezien zondag op die 7HV.. dus trek je conclusie. Denk niet dat je t verschil merkt zolang je nog geen knalhard 3d vliegt. Interne governor heb je niks voor nodig behalve de regelaar. vorige post was verkeerd daarop.. Wil je VBAR governor heb je die sensor nodig. voor YGE niet.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
| Hoe bedoel je dit? Alleen het probleem is met de Align kogels? Of zijn Alleen de Align kogels goed? Ik heb er wel een 6HV en gebruik al meer dan 2 jaar succesvol de standaard Balls, zonder problemen. Voor de VBAR en of geometrie hoef je niets te veranderen bij de 6HV.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Dutch Compass Maniac's Compass 6HV FBL V-bar/10CG MBC WEERT LID | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
Als je een Vbar op een standaard 600 PRO monteerd krijg je de 8 graden bij 60,65 in de Vbar.. veel te weinig. de Langere Mikado swash kogels trekken de waarde richting de 75...
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |