![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #167 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
Na de getoonde Hulk verschijnselen, was ik allang blij dat je nog niet uit je shirt gescheurd was...
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #168 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Altijd al geweten dat Han groene vingers heeft
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #171 (permalink) |
| Guest
|
hu? stom, stom, stom hoe heb ik het woord solderen gemaakt van schilderen? maar betekent dat dan dat de heen en weer nu helemaal groen is? oh, ik snap hem al, sorry jongens, hij heeft zijn huis geschilderd, en daarom geen tijd gehad voor zijn vliegtuig :P |
|
| | #172 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Wijchen Leeftijd: 21
|
Is er hier nog enige vooruitgang geboekt of blijft het project nog enige tijd stilliggen?
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #173 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2006 Locatie: Eersel Leeftijd: 21
|
Ik vrees dat we nog even geduld moeten hebben, Han is namelijk met een beech D18 http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...ic.php?t=47207 Hoewel, dat gaat zo hard, ik denk dat ´ie volgende week met deze verdergaat |
| | |
| | #175 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
Pas vroeg ik het nog aan Han. Hij is wel zo'n beetje klaar nu dacht ik. laatste dingen afstellen en dan een keer de moed opvatten voor een maiden.
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |