![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Ik kan niet anders zeggen dan je voor gek te verklaren.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2004 Locatie: Putten (Gld) Leeftijd: 50
|
Ook ik volg dit draadje weer met Succes Han!
__________________ , Erwin die vloog bij Aero Club Heemskerk En ook weer/nog steeds lid van de KNVvL(geloof ik) |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Om de spanning er in tehouden en om vele een plezier tedoen, een kleine update. Eerste zijvleugeltje ruw in elkaar, dus niet geplakt. ![]() Oja die kleine schotjes gaan er nog uit. Komen betere voor. Groeten Han.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Zijn we weer. Ben maar met het rompje begonnen. Hadden het weekend het huis vol visite, en een paargasten zijn er nog. Dus uit de woonkamer verbannen. Toch maar wat gedaan vanavond, stil zitten is ook wat. Dus plankje in de kamer en plakken maar. Hier het resultaat. ![]() ![]() ![]() Zo morgen verder. Groeten Han de Bouwer.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #37 (permalink) |
Moet om technische redene toch eerst het middenstuk afhebben. Anders past straks de rest niet en is afwerken een stuk lastiger. Ook al om dat die later niet uit elkaar kan. Dus de rolroeren maar uitgesneden. En plaats gemaakt voor de romp. Zie hier, ![]() Groeten Han de Bouwer.
| | |
| | #39 (permalink) | |
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
Lopen, Fietsen, Zwemmen, Varen, Rijden??????????? Han.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer | |
| | |
| | #41 (permalink) |
Nu het rompje verder aangepast. Motorschotje, de zij kant toch maar beplankt, anders is folie niet mogelijk. En een begin gemaakt met het bovendekje. ![]() En als het goed is moet zoiets straks hier inpassen. ![]() Maar dat zien we later wel. Groeten Han de Bouwer.
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Prachtig Han!!! Wat een super systeempje heb je weer bedacht. Ik kan niet wachten TOT hij vliegt, want vliegen gaat 'ie!!! Ga je trouwens nog een regelaar gebruiken, of alleen met schakelaars werken? En zitten die schakelaars met elkaar verbonden? Dus op zoon manier dat ze alleen allenbij tegelijk geschakeld kunnen worden? Want anders snap ik er niks van
__________________ - |
| | |
| | #43 (permalink) |
Hoi Nando. Het wordt alleen met schakelaars gedaan. De schakelaars die je nu ziet zijn de stops. De ompoolschakeling ontbreekt nog. Dat is voor latere zorg. In het onderstaande draadje is weergegeven hoe het moet gaan werken. http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...ic.php?t=32419 Groeten Han.
| | |
| | #44 (permalink) |
Kan het niet laten. Weer een stukje verder. Nu het rompje in de hoofdvleugel geplaast. O het past. ![]() Groeten Han de Bouwer.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |