![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Hallo forummers. Maar een nieuwdraadje begonnen. Van die andere kreeg ik het heen en weer. Vandaar dat we nu de Heen en Weer gaan bouwen. Je kan ok zeggen onder of boven, kan namelijk ook nog. Hier hoe het er ongeveer komt uit tezien. ![]() Hier links die al iets temaken hebben met het ontwerpen. Het proefmodel. http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...ic.php?t=32413 En het verschuifbare zwaartepunt. http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...ic.php?t=32419 En hier de eerste bouwfoto. Het eerste stabilo met de hoofdliggers, zijn nog niet geplakt daarom nog niet recht. ![]() Zo voor die graag een bouwdraadje volgen. vele foto's zullen nog volgen. Zoals jullie van mij gewent zijn. ![]() Met Groeten Han in de Weer. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Wijchen Leeftijd: 20
|
Hardstikke mooi! Ps is het al duidelijk waar het voorvliegen plaats zal vinden? Bij cumulus op de e fly-in? groeten Harm
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Als dit net zo goed wordt als al je andere creatieve uitspattingen, kan ik niet wachten dit ding in actie te zien! Het is wel een erg gewaagd idee, nog niemand heeft zoiets totaal bizarre geprobeerd voor zover ik weet. :P
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
mmm... Han, je houdt je weer eens niet aan de geldende regeltjes...heerlijk. Ik maak me nu nog wat zorgen over "het gebrek aan breedte". Je hebt een heel lang en smal ontwerp gemaakt. Dit zal uiteindelijk een onrustig vliegbeeld kunnen geven. (beetje "heen en weer"). Kijk maar naar de hydro's. Die hebben ook zo'n krankzinnig lage aspect ratio, en kunnen behoorlijk wiebelig zijn in de langsrichting. P.S. Ik krijg behoorlijk het "heen en weer" van al jouw draadjes...
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 4 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Niek: Ben weer helemaal genezen. Prop-er: Ben niet zo bang voor dat gewiebel. Krijg straks een hele andere gewchtsverdeling als bij die hydro's. Maar dat komt later. Zo nu de stand van zaken van nu. Het tweede stabilo is ruwbouw ook af. Ze wegen ieder 16 gram niet slecht. ![]() Zo nu maar eens kielvlakken ontwerpen 4X2. ![]() Groeten Han de bouwer. |
| | |
| | #10 (permalink) |
Zo groot wordt die niet Sven. Dat zal je tegen vallen. Bouwen van dit projectje vergt niet zoveel tijd. De lengt wordt ongeveer 150 cm. De spanwijdte 70 cm. Kan iets afwijken maar niet veel. Ik bouw dit op het oog. Geen bouwtekening. Alleen het schetsje hierboven. Op het zelfde formaat als hier boven. Ben wel bebenieuwd naar de motortje en vvp propjes. Deze zullen vandeweek wel een keer arriveren. Oja en een heel leger 8 grams servo's. Ieder roer 1!!! en hoogte roeren dubbel. Is makkelijker met aansturen. Nu naar bed. Groeten Han de Bouwer. |
| | |
| | #11 (permalink) |
Weblogartikelen: 1 | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 22
|
ik vind het leuk om te volgen maar ik vraag me met zit ding af wat moet ik me er mee voorstellen hoe vliegt het
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 2.3m 3W 70 Swift S1 4.3m |
| | |
| | #14 (permalink) |
He jongen's!! Hoe die gaat vliegen. Antwoord:...... Geen idee!!!! Dat is nu het leuke er van. En verder is er vanavond veel hout in de houtkachel beland. Aan een mislukte staart boom. Groeten Han. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |