![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
De algemene ledenvergadering van RMVC Cumulus vindt plaats op donderdag 26 januari. Dan zal de e-fly-in commissie de wedstrijdsuggestie aan aantal mensen voorleggen en bespreken, en hopelijk krijgen we toestemming.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
Bedankt Ron. Wat mij betreft is jullie Fly-in de ideale locatie voor het ontwerpwedstrijd evenement. Even ter info: we hebben 33 inschrijvingen, waarvan 23 deelnemers denken naar het evenement te komen. Ik schat in dat zonder ontwerpevenement de helft van deze mensen al van plan waren naar de Fly-in te komen. Er zijn in de pits dus zo'n 10-15 extra deelnemers te verwachten. Robert zag wel wat in een eigen evenement, maar ik denk dat het gezelliger is om bij jullie aan te sluiten.
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Dus extra erwtensoep en broodjes worst bestellen
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Wijchen Leeftijd: 21
| Citaat:
de vorige keer was ik helemaal verbrand, hele dag parkeerwacht gespeelt met wes en joep
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Al vallen de mussen van het dak, plakt het asfalt aan de autobanden, komt het behang naar beneden, de erwtensoep gaat altijd op.
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
| ||
|
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
| Citaat:
__________________ - | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
ja, 75 zenders.
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
Zijn we welkom, Ron?
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Wijchen Leeftijd: 21
|
algemene leden vergadering is nog niet geweest geloof ik (ga er ook niet naar toe , als je wilt mag je mijn machteging wel hebben ron?)
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
De wedstrijd is welkom
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 november 2004 Locatie: Heerhugowaard
|
Jammer jammer dat het op 25 Juni is. Je kunt het je bijna niet voorstellen, maar ik heb toch echt iets veel belangrijkers te doen die dag. Maar ik neem aan dat het een jaarlijks terugkerend evenement gaat worden, dus volgend jaar ben k wel van de partij hoor. Geeft me ook wat meer de tijd iets te ontwerpen en te bouwen (Ik ben nog niet eens begonnen!) Groeten, Marco
__________________ Ik ben nog steeds lid hoor.. http://www.beaufort7.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Elk jaar vierde zondag van juni, zet maar alvast in je agenda (and get yer priorities straight boy
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |