![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Hallo allemaal. Heb een trieste mededeling. Op 8 mei j.l. is mijn vader overleden. Hij die altijd voor mij klaar stond op modelbouwgebied. Samen hebben we veel gelachen en gehuild. Om alle domme dingen die we deden. Als ik ergens geen oplossing voor had, dan kwam hij wel met een idee. Samen naar meetings. Samen naar de hei. Samen bouwen. Samen vliegen. Maar hij is nu bovenons samen met secondenlijm en zijn nieuwebouwsel. Zoals jullie wel begrijpen zullen liggen de bouwprojecten bijna stil. Wel wil ik proberen om heen en weer voor de meeting bij Ron klaar tehebben. Maar hier op het forum is nog wat moeilijk voor mij. Groeten verdrietige Han.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2005 Locatie: Rhoon Leeftijd: 43
|
Gecondoleerd. Heel veel sterkte de komende dagen..... John
__________________ www.rcrotterdam.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2004 Locatie: Putten (Gld) Leeftijd: 50
|
Ook van mijn kant veel sterkte Han. Er komen zeker weer betere tijden.
__________________ , Erwin die vloog bij Aero Club Heemskerk En ook weer/nog steeds lid van de KNVvL(geloof ik) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2004 Locatie: Elspeet Leeftijd: 26
|
Gecondoleerd met dit zware verlies Han. En heel veel sterkte in de komende periode.
__________________ http://www.rcvliegen.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 41
|
Ik ken de beste man niet, maar toch wil ik bij deze even condoleren.
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Verdorie Han, Gecondoleerd. Zware tijden, sterkte met het verlies. Robert
__________________ |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-Belgi๋ Leeftijd: 40
|
Ook van de Belgen een innige deelneming aan je verlies Stevo
__________________ |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Han, ik wens jou en je familie veel sterkte. Harmen zal altijd met je meesturen van boven.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
gecondoleerd han
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |