![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2004 Locatie: Scheveningen Leeftijd: 28
|
nou, hele tijd terug al er aan begonnen, maar door teveel projecten heeft het erg lang stil gelegen. Ik zag nu dat je 15 juni al een verslag moet inleveren.... Dat ga ik dus zeker niet redden. Ik moet nu ook weer leren voor tentamens.... Naja, ik bouw hem wel gewoon nog en dan komt er nog wel een verslagje hier ofzo. Het is in ieder geval een erg lichte zwever aan het worden die aan een fietsbel meer dan genoeg power heeft. De vleugels zijn bijna af. alleen nog 2 servootjes erin. Ze zijn in balsa schaalbouw gemaakt. Dat is dus ribbenbouw met balsa beplanking. Daarover heb ik oracover gespannen (rood-wit-blauw, lekker toepasselijk nu Het is de bedoeling om op rustige zomeravonden lekker rustig rond te zweven. Hij is wel aardig snel (bij een zweeftest met een veeeeel te zware glasvezel romp), maar het wordt beslist GEEN acrokist! De vleugels zijn heeeel dun en niet al te sterk misschien dat ik over 2,5 week er weer aan verder gaan. Eerst dus de tentamens halen zodat ik na de zomer aan mijn afstuderen kan gaan beginnen... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2004 Locatie: Scheveningen Leeftijd: 28
|
is een goedkope borstelloze motor die in korte tijd erg populair werd hier op het forum... Vanwege de vorm issie toen maar "fietsbel" genoemd ![]() Mijn plannen voor dit project zijn trouwens wéér veranderd..... De 3 meter zwever gaat nog ietsje langer duren. Ik vond mijn glasvezel romp te zwaar en heb een nieuwe motor gemaakt van 2 12polige floppydrive statoren. Voor de Wedstrijd (kweenie voor wanneer het nu gepland is) ga ik dan toch voor mijn Deelbare-Elektro-Supergee Supermultifunctionele elektro-DLG-zwever http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...35359&start=60 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |