![]() |
| | #61 (permalink) |
| Guest
|
Zo, net terug van de frietuur na een heel gezellige dag en meeting. Helaas met wel heel erg weinig response van de forumleden. We hebben heel wat vluchtjes gemaakt met onze modellen. Alleen jammer dat bij mijn simple jak opeens de accu uit zijn houder schoot tijdens het prophangen. Dit leverde ineens een vrijwel onstuurbaar model op wat wat resulteerde in een kleine crash met lichte schade aan de romp. Verder waren er geen noemens waardige crashes, alleen Prop-er die tijdens de landing ineens een storingspuls kreeg en daardoor een harde landing maakte met lichte schade. De E-sonda van Maarten. De duplex van Prop-er na die mislukte landing. Roy Brown aan het werk met zijn SAM airplanes. En hoe gaat ondergetekende naar het vliegveld als hij niet de beschikking heeft over een auto? En hoeveel sleep ik dan wel niet allemaal mee in die fietskar??????? Er zullen straks nog wel veel meer foto's volgen. Oh ja, het water van het Julianakanaal was mooi strak en vlak...... |
|
| | #62 (permalink) |
|
Hoi Theo, Leuk te horen dat het een succes was, jammer van de opkomst viel dat echt zo tegen. Vond ook al dat er weining reacties waren op het forum over de meeting. Wel balen hoor dat ik niet kon, maar ja het gezin gaat voor (als het echt niet anders kan Had voor de zaterdag Had zelfs nog even een paar wielen onder de Wave gemonteerd om in plaats van een waterstart een grondstart te kunnen maken als die sloot wat te wild zou zijn. En nu hoor ik ook nog dat die sloot mooi strak en vlak was Laat maar komen die foto's en ehhh kunnen we misschien later nog een keer een datum prikken om te komen vliegen. Mooi veld trouwens. Ton | |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Guest
|
Je kan wat mij betrefd altijd langs komen. We waren nu met als ik mij niet vergis ongeveer 6 of 7 man. Jammer genoeg ook geen clubleden, maar die komen hier op het forum ook vrijwel niet. Wel werd er al geopperd om eens te kijken of we niet een electromeeting zouden kunnen organiseren, maar hier zal het bestuur over moeten beslissen. Als het aan mij lag werd dat direct gedaan en opgepikt. |
|
| | #64 (permalink) |
|
Ja 6-7 man is niet bepaald veel, misschien beter iets te combineren. Wordt er door clubleden op de zondag nagenoeg niet gevlogen dan. Hoe zit dat eigenlijk met dat kanaal is het echt mogelijk om daar te kunnen watervliegen, kun je een plaatje schieten van de locatie. Ton | |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Guest
|
Dat kanaal is voor ons officieel verboden gebied. Dit komt ook doordat het normaal een drukke waterweg is naar het zuiden en er ook nog eens een redelijk drukke weg tussen het kanaal en het vliegveld in is. In de weekenden is dat een route die geliefd is bij de auto- en motorrijders. Er komt altijd wel de een of andere toerrit langs. Dat van die weinige deelnemers komt ook doordat er niet echt zo gek veel mensen hun eigen modellen verzinnen en dan ook nog eens bouwen. Het is enk ik toch moeilijker dan men denkt en dit is vele deelnemers misschien wel zwaar op hun dakje gevallen. Ik persoonlijk denk dan ook nog dat van de modellen die in de stem lijst staan er een of 2 nooit gevlogen hebben. |
|
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juni 2003 Locatie: Gent (B) Leeftijd: 30
|
Hey, ben ook terug in Gent aangekomen na een relax dagje vliegen daar bij Schipperskerk! Weinig opkomst? Misschien hadden we wat meer reclame moeten maken in andere draadjes? Ik heb m'n foto's op een aparte pagina gezet, kwestie het hier wat leesbaar te houden: http://users.telenet.be/mzanders/mod...eting20061008/ Thx Modelbouwforum.nl!! |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2005 Locatie: Uden/Nistelrode Leeftijd: 38
|
Sorry Maarten dat ik je zo weinig kans gaf om foto's te maken van mijn zagi. Maar dat ding vliegt nou eenmaal niet graag in rechte lijnen. Het was al met al een leuke dag.
__________________ voor de site van The Wings hier klikken |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
Beste medeleden, Ik heb weer genoten van een heerlijke middag vliegen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En als je je nu afvraagt waarom de romp van de Yak zo krom is... Video: http://www.rcplans.nl/RC%20foto-album/Yak%20crash.WMV Zie tevens het draadje van de duplex delta voor nog een mooie video van deze geslaagde middag! Bedankt allemaal! Vincent
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Guest
|
Zo zie je maar dat die simpele jak toch nog sterk genoeg is zeer zeker gezien de harde klap die hij maakte. Alleen enkele latjes in de romp waren geknakt. De vleugel is zonder schade. Morgen avond maar eens effe de folie aan 1 zijde loshalen en de breukjes lijmen met secondenlijm, eventueel zo hier en daar een kleine versteviging.
|
|
| | #71 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |