![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Welk toestel heeft jouw voorkeur? | |||
| 1. Simpel Jak door Theo Coenen | | 9 | 14,06% |
| 2. Xchanger door David Wielemaker | | 3 | 4,69% |
| 3. Bronco X-1 door Frank Manders | | 3 | 4,69% |
| 4. WAVE door Ton van Munsteren | | 12 | 18,75% |
| 5. Turtle door Johannez | | 28 | 43,75% |
| 6. E-Sonda door Maarten Zanders | | 9 | 14,06% |
| Aantal stemmers: 64. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Guest
|
Idd Ton, gewoon doorgaan, met als enigste beperking aangedreven door een electromotor. En eraan denken dat het als bouwdoos verkocht moet kunnen worden en voorgevlogen moet worden op een meeting of een duidelijke vliegvideo. Hmmm, die meeting bij Ron, dat gaat wel weer lukken denk ik, de plannen borrelen al weer. De aandrijving is er al, alleen de lipo's nog niet, maar dat is een kwestie van weer enkele maanden sparen. |
|
| | #17 (permalink) |
|
Theo, Oke Misschien zelfs al drie Enige beperking electro prima Als er interrese is voor een kit dan komt tie er toch wel, is het niet door RBC dan kan ook de eigenaar die stap maken of iemand anders op het forum. Ton | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2005 Locatie: amsterdam
|
Hee ik heb gewonnen!! ahum. ik stofte dus zojuist de turtle af (lag bovenop mn kast), en bedacht me dat ik nooit had gekeken hoe het was afgelopen met deze wedstrijd....een leuke verassing dus! Mijn welgemeende dank aan allen! hopenlijk vind ik ergens deze zomer tijd om een geslaagd vliegend-filmpje van de schildpad te plaatsen. bij avondlicht. groeten, Johannes |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
even terugblikkend, dit begon allemaal zo enthousiast en naar mijn mening bloeide het een beetje af. wel jammer eigenlijk.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |