![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Nieuwe Ontwerpwedstrijd | |||
| Ja, lijkt me leuk | | 21 | 61,76% |
| Nee, vorige keer was geen succes | | 1 | 2,94% |
| Ja, Ik zou er graag aan mee doen | | 7 | 20,59% |
| Nee, maar ik volg het wel | | 5 | 14,71% |
| Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2008 Locatie: Drenthe Leeftijd: 18
|
Dus jullie willen geen wedstrijd meer doen, maar gewoon een EEO ( eigen expermenteel ontwerp) draadje? Dan kunnen we daarin dan wel weer een wedstrijd organiseren voor de liefhebber mvg Rick
__________________ Mx-16S: Elektro Kadett, Riser 78'/100', Easy-Star, Cirrus-75, De Wite, Hegi ASW-15, Cirrus, Cirrus-75, LS-6, Mosquito, DG-100, Mini Nimbus, Racek-3 Möwe, Ximango~ |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
met het oog op de afloop van de vorige keer lijkt het me verstandiger. Er was toen bijna niets op tijd af, en ik verwacht dat dat bij een volgende wedstrijd weer het geval zal zijn. Een EEO subforum lijkt me in ieder geval erg interessant en leerzaam!
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
en hoe denken de mods / Robert hierover? Edit: anders opgelost. Geef allemaal je reactie hier: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-subforum.html
__________________ Veel en bouwen.
Laatst gewijzigd door jitze; 5 mei 2009 om 18:52 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |