![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Nieuwe Ontwerpwedstrijd | |||
| Ja, lijkt me leuk | | 21 | 61,76% |
| Nee, vorige keer was geen succes | | 1 | 2,94% |
| Ja, Ik zou er graag aan mee doen | | 7 | 20,59% |
| Nee, maar ik volg het wel | | 5 | 14,71% |
| Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2008 Locatie: Drenthe Leeftijd: 18
|
Hallo hierbij de animo peiling voor een nieuwe ontwerpwedstrijd vul de enquete in. Ook vraag ik me af of we eisen moeten stellen aan het ontwerp zoals : Kopieren van bestaande tekeningen (als bron bv.) Alleen electro vliegtuigen Ook motorloze vliegtuigen Dead line Ik hoor/lees het wel mvg Rick
__________________ Mx-16S: Elektro Kadett, Riser 78'/100', Easy-Star, Cirrus-75, De Wite, Hegi ASW-15, Cirrus, Cirrus-75, LS-6, Mosquito, DG-100, Mini Nimbus, Racek-3 Möwe, Ximango~ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2007 Locatie: Bergen op Zoom Leeftijd: 20
|
Ik vind zeker dat dit doorgezet moet worden! Het leuke is dat bijna iedereen wel mee kan doen, ook met een klein budget. Verder lijkt het me ook leuk als de winnaar een prijs(je) mag ontvangen.
__________________ Modern art = I could do that + Yeah but you didn't. |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Hmm, Ja hoe we dat prijsje moeten regelen is wat lastig maar niet onmogelijk natuurlijk. We kunnen wel alvast met een opgeef lijstje beginnen: zet je naam er in en kopieer het even #1 Rick R #2 Squid275 #3 Frodo
__________________ Mx-16S: Elektro Kadett, Riser 78'/100', Easy-Star, Cirrus-75, De Wite, Hegi ASW-15, Cirrus, Cirrus-75, LS-6, Mosquito, DG-100, Mini Nimbus, Racek-3 Möwe, Ximango~ Laatst gewijzigd door Rick R; 30 april 2009 om 12:57 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 17 mei 2008 Locatie: gramsbergen Leeftijd: 18
| met wat voor een model weet ik nog niet helemaal.
__________________ http://www.klikhierniet.net/ Laatst gewijzigd door squid275; 29 april 2009 om 19:54 |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Je mag je naam anders wel even op nummer 2 zetten Ga er maar van uit dat je lang genoeg de tijd hebt om iets te bedenken. Zolang het maar elektro of motorloos blijft mvg Rick
__________________ Mx-16S: Elektro Kadett, Riser 78'/100', Easy-Star, Cirrus-75, De Wite, Hegi ASW-15, Cirrus, Cirrus-75, LS-6, Mosquito, DG-100, Mini Nimbus, Racek-3 Möwe, Ximango~ |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Mx-16S: Elektro Kadett, Riser 78'/100', Easy-Star, Cirrus-75, De Wite, Hegi ASW-15, Cirrus, Cirrus-75, LS-6, Mosquito, DG-100, Mini Nimbus, Racek-3 Möwe, Ximango~ | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2007 Locatie: Bergen op Zoom Leeftijd: 20
|
Kan dit niet beter ''officieel'' georganizeerd worden door de mod's (?) van het modelbouwforum, met duidelijke regels ect? Ik weet het niet, maar lijkt me wel handiger. #1 Rick R #2 Squid275 #3 Frodo #4 Igortje
__________________ Modern art = I could do that + Yeah but you didn't. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
zelf wat begonnen maar het leek/lijkt mij idd ook beter
__________________ Mx-16S: Elektro Kadett, Riser 78'/100', Easy-Star, Cirrus-75, De Wite, Hegi ASW-15, Cirrus, Cirrus-75, LS-6, Mosquito, DG-100, Mini Nimbus, Racek-3 Möwe, Ximango~ | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
als er een groot genoeg tijdsbestek beschikbaar is wil ik graag meedoen. maar dan dus graag pas een deadline halverwege 2010 ofzo.
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Lijkt mij ook goed, As we officieel beginnen over een maand ofzo en dat je dan een 10-11 maanden de tijd hebt. Mod's mogen bij als het zo ver is wel een nieuw sub-forum om het overzichtelijk te houden?? mvg Rick
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
we kunnen het ook aanpassen en een subforum 'eigen ontwerp experimentele vliegtuigen' maken waarin iedereen die wil een vliegtuig kan ontwerpen en testen. Dan jaarlijks op een bekende fly-inn worden de modellen die in dat jaar klaar zijn voorgevlogen.
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2006 Locatie: Brummen Leeftijd: 20
|
Dat vind ik een hele goeie van jitze. Een wedstrijd is misschien lastig en tijdrovend om goed te organiseren. Misschien is een subforum bij algemeen modelvliegen een idee zodat zowel elektro en brandstof liefhebbers hun ideeen kunnen uitvoeren. Als je eigen ontworpen experimentele vliegtuigen bij de gewone bouwverslagen gaat neerzetten word er anders naar gekeken en keuren de meeste het misschien af. Doordat het al onder een kopje "experimenteel" staat, maakt het niet uit hoe gek het ontwerp is.
__________________ Watervliegen in Zeumeren 2008: Flycamone2 op Minimag! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |