![]() |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
|
Kan je focus de camera niet handmatig instellen? Dan moet je hem op oneindig zetten, of dit tekentje: ∞
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2003 Locatie: Oldelamer Leeftijd: 41
|
Hierbij een tweetal foto's die ik gisteren gemaakt heb met mijn Easystar met sony p150, 7,2 mp. ![]() Formatievliegen met een Easystar en een Manta. ![]() Een gedeelte van het dorp waarin ik woon.
__________________ Groet van Ben Ik ben niet dyslectisch, ik kan gewoon niet schrijven. |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Voor degene die de Manta op mijn eerste foto niet kan vinden heb ik hier nog even een uitsnede gemaakt: ![]() Nog een sfeerplaatje, industrieterein IBF te Heerenveen glimt in de achtergrond.
__________________ Groet van Ben Ik ben niet dyslectisch, ik kan gewoon niet schrijven. |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
hey ben heb jij het met je manta gedaan? zo ja nog steets die sp400? hij word wel interesant haha ik heb je accu nog steets:$
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 22 november 2004
|
Kga mischien ook iets doen met luchtfoto's woon namelijk aan de Rijn geeft best mooie plaatje's. Mare..Krijg je zown camera onder een Hummingbird? Of zou ik een Easystar kopen..Hmm lijkt me best een goed idee..
__________________ Onderschrift: Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Guest
|
Dan moet je een cameraatje zoeken à 1,3 MPixel van >80gr excl accu, als je hem op de vliegaccu aansluit... Camera moet er best onder kunnen met wat tie-wraps en elastiekjes. Je moet wel een extra kanaal op je zender hebben hè, om foto's te kunne schieten. Groetjes Geoffrey |
|
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
Met een Mega 16-7-10 en 3s1p 1500 kokam. M'n camera is een Sony Cybershot P150 7,2mp, mijn camera is 182 gram en inclusief behuizing, kabel en 2 miniservo's (aan/uit en afdrukken) kom ik dan op 210 gram voor de camera. Ps. Manta gaat straks met mega 16-7-10 draaien
__________________ Groet van Ben Ik ben niet dyslectisch, ik kan gewoon niet schrijven. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |