![]() |
| | #1411 (permalink) |
| Guest
|
Thanx! Het Zuidlaardermeer was idd rond de 250 meter hoogte, en de Zuidlaren foto zat rond de 70 meter. Beide foto's zijn in dezelfde vlucht gemaakt, ik heb HOK gebruikt als platform (heerlijk, goedmoedig, betrouwbaar en maakt werkelijk onovertroffen foto's... géén uitval qua trilling zelfs tot in het allerkleinste detail, zelden uitval qua scheve horizon). Als fototoestel een EOS 550D met in dit geval een 28mm Canon prime lens. |
|
| | #1413 (permalink) |
| Guest
| Oeps, vergeten idd, was echt echt echt niet de bedoeling natuurlijk Rogier. Een TOP fotograaf, ik heb dus zelf de foto's niet gemaakt, maar Rogier heeft de composities bepaald en de foto's gemaakt (Pannen, Nikken en scherpstellen/afdrukken). Vriendelijk groet, Aldert |
|
| | #1415 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
| Citaat:
__________________ Modelvliegclub de Sticks | |
| | |
| | #1417 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2007 Locatie: Sittard
|
Moet je even kijken of dat mogelijk is met jouw camera. Ik heb een Pentax Optio en daar is dat mogelijk mee. Heb je een Canon dan moet je eens op het CHDK forum kijken of je dar iets vind.
__________________ Twinstar, Haviland Beaver DHC2, Robbe Diamant, Robbe Rofly, Condor Magic, VFK Rival, Graupner Junior, Graupner Joy, Hai II, Stick Ultra, Wolf K10 en een DG 1000 |
| | |
| | #1419 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Goh, hebben we je net gemist.... Blijft een mooi gebouw met ditto foto van het gebouw..... Met fpv krijg je het noiit zo mooi als met een (semi) prof dslr.
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | Laatst gewijzigd door Psygho (Emil); 24 juli 2011 om 14:14 |
| | |
| | #1420 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Lang leve HOK! Cool. Welke tijd was je er dan? Laatst gewijzigd door Aaalie; 24 juli 2011 om 14:27 | |
|
| | #1421 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2005 Locatie: Dordrecht Leeftijd: 57
|
Topic maar even nieuw leven inblazen. Brug tussen Dordrecht en Zwijndrecht met uitzicht op Dordrecht. Genomen op 175 meter hoogte. ![]() A16 onder de rivier door bij Dordrecht. ![]() Ben.
__________________ Domheid is niet mijn sterkste kant |
| | |
| | #1422 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
|
Leuk Ben, bekende plek, vaak onderdoor gevaren Post eigenlijk zelden nog hier, maak nog regelmatig plaatjes. Hier van vorig weekend, motorweekend HD Liberator in Aarle-Rixtel, op zaterdag geschoten. Helaas geen plaatjes van de drukbezochte zondag.
__________________ Modelvliegclub de Sticks |
| | |
| | #1423 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2012 Locatie: Dordrecht
|
Hallo, Ik heb sinds kort een T-REX 450, vliegt erg leuk. Tot nu toe plak ik mijn Samsung Galaxy Sll eronder. Dit vind ik eerlijk gezegd een beetje een 'gevaarlijke' oplossing. Zijn er toevallig nog alternatieven die relatief gezien goeie foto's en video's kunnen maken? Ik wil graag maximaal 50,- uitgeven. Zie hier het resultaat: ![]() Foto is genomen in Dordrecht achter mijn huis.
__________________ Align Trex 450 Pro v2, Spektrum DX7s |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |