![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1532 (permalink) |
| Lid sinds: 25 januari 2010 Locatie: Meerlo Leeftijd: 31
| hier in de buurt is een groot open veld weg,van publiek. En heb vanmorgen gewoon gevlogen wel bruut zo met die wind,vooral wind meeMaar dat filmpje hou je tegoed,heb wel gefilmd maar je hoort een knetterent geluid en dat is de plakband,althans dat vermoed ik en hoop ik(provisories vastgetaped voor op de neus geen plane in sight Laatst gewijzigd door flightzone; 30 mei 2010 om 21:38 |
| | |
| | #1534 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 3 maart 2005 Locatie: Somewhere
|
Na wat testwerk zijn spijkers en schroeven af te raden. Met secondenlijm en ducktape krijg je een redelijk vaste constructie. Ingieten in polyester heeft twee voordelen, de cam is redelijk waterdicht en schokproef. |
| | |
| | #1535 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
| Citaat:
Op de cockpitkap van mijn floaterjet zit het harde klittenband geplakt en lekker vliegen maar. Komt echt niet los in de lucht!
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht | |
| | |
| | #1536 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2007 Locatie: Genemuiden Leeftijd: 38
|
De verkoper reageert niet, helaas. Misschien een ander aanknopingspunt: Als ik de camera met kaartje aan de pc leg, komt er netjes de DCIM map te staan, met daaronder de map 100MEDIA Wanneer ik nu op het aan/uit knopje duw verdwijnt de 'verwisselbare schijf' van de pc. Het lampje blijft wel branden. Duw ik nogmaals op het aan/uit knopje komt de 'verwisselbare schijf' weer tevoorschijn. Ook dan blijft het lampje branden. Dan zou je toch denken dat het knopje wel werkt Op het induwen van het andere knopje krijg ik helaas geen enkele reactie. |
| | |
| | #1538 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
@Tiemen, Als je dat knopje 4a 5 seconden ingedrukt houd en dan los laat is hij wel uit, mits je hem niet aan de USB van je computer heb hangen! groeten, Brandaris |
| | |
| | #1539 (permalink) |
| Lid sinds: 25 januari 2010 Locatie: Meerlo Leeftijd: 31
|
Thnx richard, Wat betreft het geluid met filmen vanmorgen, Ik heb het net thuis nog gewoon getest, En het blijkt nu dat mijn motertje dit veroorzaakt ofzo? Wanneer ik trottle geef dan hoor ik het zelfde geluid als met het vliegen, Verder doet de mic het uitstekend alleen dit klopt niet. Omdat filmpjes meer zeggen,dan woorden, laat ik ze zomaar effe zien.(ben ze nog aan het uploaden) Waarschuwing geluid is irritant Laatst gewijzigd door flightzone; 30 mei 2010 om 22:56 |
| | |
| | #1540 (permalink) |
|
Ook zonder dat hij aan de pc hangt gaat hij niet uit, al hou je het knopje 10 minuten ingeduwd. Wat wel raar is, zojuist eens geprobeerd om direct het video knopje in te duwen als ik hem ontkoppel van de pc. Het ledje ging even knipperen en direct weer uit. Weer aan de kabel, en nu was er wel een bestandje (AVI) die ik niet kon afspelen. |
| | |
| | #1545 (permalink) |
|
Dit kaartje heb ik net gekocht. Ook een class 4 kaartje moet werken toch? Volgens mij staat het probleem los van het kaartje. Trouwens dit is het kaartje: Kingston MicroSDHC 4 GB En dan een rondje met een 4 erin, met een pijltje erboven |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |