![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1756 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
| Citaat:
Of het bij iedere cam kan weet ik niet. Zelf nog niet geprobeerd. Hier meer: 808 Car Keys Micro Camera, Spy Video Recorder, Review # LENS Keychain camera focusing - RC Groups Before and after video from adjustments to keychain camera focus - RC Groups Gr. Dennis
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site | |
| | |
| | #1757 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2010 Leeftijd: 35
|
Vandaag ontvangen en onmiddellijk opengemaakt: het is een #3, de betere versie heb ik begrepen. Morgen eens proberen om de lens scherp te stellen!
__________________ Bouwverslagen: HK450GT (met spijt in het hart verkocht), Multiwii tricopter (voorheen zelfbouw eenvoudige en goedkope tricopter), Ardupilot Mega hexacopter, Multiwii Quadcopter |
| | |
| | #1758 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 3 maart 2005 Locatie: Somewhere
| Citaat:
Misschien, maar dan ook heel misschien zijn al die acties van jou niet eens nodig ? Tenzij je intressant wilt doen, dan wens ik je alle sucses want die zal je ongetwijfelt nodig hebben. | |
| | |
| | #1759 (permalink) | |
| Citaat:
Het resultaat was niet bevredigend, daarmee gekeken welke versie het was. Trouwens, als ik iets openmaak, dan "sloop" ik het niet meteen. Dan open ik het gewoon met de nodige zorg zonder iets te beschadigen. Misschien dat jij de cam opent met een hamer, dat kan. En "ongetwijfelt" is met een D...
__________________ Bouwverslagen: HK450GT (met spijt in het hart verkocht), Multiwii tricopter (voorheen zelfbouw eenvoudige en goedkope tricopter), Ardupilot Mega hexacopter, Multiwii Quadcopter | |
| | |
| | #1760 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
| Maar goed, als je het idee hebt dat het beter kan gewoon proberen. Met wat voorzichtigheid gaat het niet gelijk stuk. Zet wel een streepje op de lens zodat je altijd terug kan naar de oude instelling. De mijne doet het best goed maar ja wie weet kan het toch nog iets beter voor de grote afstanden op focus.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #1761 (permalink) |
|
Ik ga nog eens foto's en filmpjes van anderen bekijken om een idee te krijgen hoe goed de kwaliteit echt kan worden. Momenteel heb ik echter geen tijd om ermee bezig te zijn, jammer.
__________________ Bouwverslagen: HK450GT (met spijt in het hart verkocht), Multiwii tricopter (voorheen zelfbouw eenvoudige en goedkope tricopter), Ardupilot Mega hexacopter, Multiwii Quadcopter |
| | |
| | #1762 (permalink) |
| Lid sinds: 29 mei 2005 Locatie: Hilversum area Leeftijd: 45
|
Ik kwam toevallig dit tegen FPV - Mini Camera 1280x960 29fps Ziet er erg leuk uit als beter alternatief. Ik heb hem ook hier gevonden: http://cgi.ebay.nl/1280x960-Video-Mo...igital_Cameras
__________________ Skywalker/ Mini Skywalker/ FF9/ FF7/ Robbe arrow Trainer/ Mini-z (monster/overland/boat/F1)/ Picooz/ Reefskimmer/ HM4-3b / HM5G6 Laatst gewijzigd door Marco899; 12 augustus 2010 om 17:42 |
| | |
| | #1763 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Barendrecht
|
hierbij een filmpje vanuit de trex 450 vanaf modelvliegveld de Bult in Barendrecht, bewerkt door mijn zoon Robert. YouTube - rc model trex 450 spycamera footage ( de bult europoort ) |
| | |
| | #1764 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
weet er hier iemand waar hij in nederland nog te koop is? heb hem snel nodig, maar zie ze niet meer bij rcheliparts.nl of heeft er hier nog iemand 1 voor mij? gr vincent!
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #1765 (permalink) |
| Lid sinds: 19 december 2002 Leeftijd: 46
| kingmax.nl heeft ze nog..versie 3
__________________ www.chauffeursforum.nl |
| | |
| | #1767 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
hallo pir3lly, super bedankt voor je berichtje, maar het is niet voor mij iemand anders besteld hem, dus webwinkel is wat makkelijker. maar super bedankt!! emp1re, dankje wel , hier gaan ze hem bestellen. toppie! ik zag trouwens op die site ook een linkje naar een progje, waarmee jeheel makkelijk te tijd in kunt stellen!:http://www.kingmax.nl/shop/download/...ck-1.2-bin.zip
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #1768 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Dit is een iets duurder camera'tje maar ik moet zeggen dat dit toch wel erg subliem is! YouTube - GoProHD
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #1769 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 februari 2010 Locatie: Dronten Leeftijd: 25
| Citaat:
Misschien een goed idee om voor de gopro een eigen thread te openen? mocht daar interesse voor zijn tenminste.. lijkt me beter dan deze thread er mee te 'bevuilen'?
__________________ a.k.a. Jeroen | Spongeinside.nl >> | wut?! | |
| | |
| | #1770 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
ZO! Waar halen we deze ? En wat kost hij, of ben ik nu compleet blind en stond dit er al ?
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |