![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1787 (permalink) |
| Lid sinds: 29 mei 2005 Locatie: Hilversum area Leeftijd: 45
| Je kan toch zoeken op scherpstellen, type, 808 etc? Of is dat te moeilijk? Trouwens, eerst een cam kopen en dan vragen welk type het is? Dit vraag je toch bij de verkoper of ga je morgen een auto kopen en hier vragen welke je gekocht hebt?
__________________ Skywalker/ Mini Skywalker/ FF9/ FF7/ Robbe arrow Trainer/ Mini-z (monster/overland/boat/F1)/ Picooz/ Reefskimmer/ HM4-3b / HM5G6 |
| | |
| | #1788 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Ik denk dat je binnen 10 pagina's de meeste antwoorden wel hebt gevonden. De overige 99 zijn gevuld door mensen met dezelfde vragen
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #1790 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
|
Ik heb een tijdje terug ook een van deze besteld. Ben van plan om hem onder mijn heli te hangen, of aan een zonnebril vastplakken. Weet iemand of deze micro SD: bol.com | Kingston microSD-kaart 4 GB, Kingston | Elektronica Goed werkt i.c.m. deze camera? Niet dat ik schrokkerig beeld krijg ofzo omdat de schrijfsnelheid van het kaartje te laag is.. Een andere suggestie die goed werkt is ook welkom.
__________________ |
| | |
| | #1791 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Kingston is een A merk, Dus dat komt helemaal goed. Het is een class4 aan het plaatje te zien, dus , das snel zat.
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #1792 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2010 Locatie: Ridderkerk Leeftijd: 28
|
Hoe krijg ik mn beeldkwaliteit maximaal op youtube met #3? Als ik nu video upload downsampled youtube de kwaliteit. Terwijl het op de pc erg mooi uitziet?! Iemand tips? Of moet ik de Avi gewoon opzetten met virtuadub naar een ander soort bestand oid. Alvast bedankt!
__________________ DX2S - HongNor X10-E@ 5.5T Brushless Corally Merlin Tracer 90 Micro Heli :: KDS 450S K7X-II TX |
| | |
| | #1793 (permalink) |
|
Ik schrijf ze weg als 720p HD *.WMV formaat en doe ze ook zo uploaden. Dan blijft er nog redelijk veel van over op youtube. Zie: YouTube - DG1000 On-Board
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site Laatst gewijzigd door d.knoppers; 6 september 2010 om 15:58 |
| | |
| | #1794 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ DX2S - HongNor X10-E@ 5.5T Brushless Corally Merlin Tracer 90 Micro Heli :: KDS 450S K7X-II TX | |
| | |
| | #1795 (permalink) |
|
Ik gebruik Ulead/Corel Videostudio 12 Daar kan je hem zo op slaan. Maar gewoon in hoge kwaliteit wegschrijven. Niet bv als 640x480 want dan blijft hij na upload niet op HD bij youtube. HD kwaliteit is het ook niet maar zodra het groter is dan die 640x480 wordt hij als HD gezien op youtube en blijft de kwaliteit wat hoger. 720p is de hoogte in pixels terwijl het bij de andere maar 480 is.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site Laatst gewijzigd door d.knoppers; 6 september 2010 om 22:24 |
| | |
| | #1796 (permalink) |
|
Top! Hier kan ik wat mee! Zal wel even vogelen etc als ik zon ding binnen heb. Heb er 4 besteld, allen versie 3, dus ben benieuwd!
__________________ DX2S - HongNor X10-E@ 5.5T Brushless Corally Merlin Tracer 90 Micro Heli :: KDS 450S K7X-II TX |
| | |
| | #1797 (permalink) |
| Lid sinds: 8 mei 2005 Locatie: hoorn Leeftijd: 20
|
Na een paar filmpjes gekeken te hebben, moest ik er ook één bestellen.(versie 3) Ook heb ik een 4gb class 6 micro sd gekocht. Ik hoop dat ik leuke onboard video's kan maken!
__________________ Overkill is the most underestimated achievement!!! |
| | |
| | #1799 (permalink) |
| Lid sinds: 14 oktober 2006 Locatie: herselt Leeftijd: 38
|
hallo iedereen , vandaag 2 stuks van hobbycity aangekregen . ze werken beide alleen krijg ik geen beeld te zien maar alleen geluid van de filmpjes die ik gemaakt heb . kan iemand zeggen dat het probleem is . heb het geprobeerd in windows 7 en een laptop met xp maar beide geen beeld maar wel geluid . gr jona
__________________ neem eens een kijkje op onze indoor site http://www.everyoneweb.com/bmvc/ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |