![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1816 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 mei 2010 Locatie: Zuid-Holland Leeftijd: 31
| Citaat:
Zit alleen te denken wat voor type micro sd kaartje er in ga stoppen, ik lees namelijk verschillende verhalen over snelheid/type kaartje en kwaliteit verschil. Ik zet er dan maar gelijk aan klasse 6 4Gb kaartje in denk ik. zoiets: Transcend microSDHC 4GB Class 6
__________________ rcshare.com|DX6I|PZ F4U Corsair|PZ Ultra micro P-51D|Sapac f-16|MTPLX Blizzard|HK Spitfire|Zagi|32j.old slowtick|MTPLX Sonic Liner | |
| | |
| | #1817 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
| Citaat:
pfff uhmmm iets klein in ieder geval. JST ofzo, een balanceerstekkerje van een oude lipo of servokabelje. Gewoon even zoeken naar iets wat je wel geschikt lijkt. Groot is zonde van het gewicht, verder maakt het weinig uit.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site | |
| | |
| | #1818 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 32
| Laatst gewijzigd door Bullet3030; 16 september 2010 om 20:11 |
| | |
| | #1819 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Dat is ongeveer JST. Heb ooit ergens stage gelopen in een PC bedrijfje en daar zaten die stekkers in de serverkasten. Ofwel ik heb een hele berg 2 en 3 polige varianten van die dingen in huis. ook de iets kleinere versie (vrouwtjes, zoals op de foto) de 3 polige behuizingen zijn gelijk aan graupner alleen zit er geen schuin kantje aan. Goede tip: Sloop af en toe een printplaat uit 1 of ander apparaat dat je weg wilt gooien. Zitten altijd handige dingetjes op zoals stekkertjes en schakelaars.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #1821 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Dat zijn inderdaad standaard frontpanel stekkertjes die je in PC kasten tegen komt. Het is dezelfde formaat als een servo stekker dus als je zo'n stukkie draad hebt gewoon de witte ader eraf snijden. Dan zou ik liever nog voor een 2-polige BEC stekker gaan waarmee ook een stukje ompoling beveiligd is.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #1822 (permalink) |
|
Whoo maandag middag besteld bij HK, vanmiddag pakketje voor de deur Morgen krijg ik mijn class 6 geheugen kaartje, even firmware update en hopen dat het beetje beter weer wordt als de afgelopen dagen dan kunnen we gaan testen!! update: Heb er even mee zitten spelen, en de datum heb ik met het tooltje wat op hobbyking zelf staat kunnen updaten naar huidige datum & tijd! Verder even 45 min opgeladen met mijn telefoon lader (miniusb) en lampje ging netjes van knipperen naar constant branden (=vol) Kwaliteit (schemer) is eigenlijk heel goed. Heb het verder nog niet met dag licht kunnen testen, maar wat ik tot nu toe heb gezien is prima. Verder nog even kijken naar de firmware update, alleen twijfel ik nog over versie die Hobbyking levert???
__________________ rcshare.com|DX6I|PZ F4U Corsair|PZ Ultra micro P-51D|Sapac f-16|MTPLX Blizzard|HK Spitfire|Zagi|32j.old slowtick|MTPLX Sonic Liner Laatst gewijzigd door marwin; 17 september 2010 om 21:10 |
| | |
| | #1823 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2010 Leeftijd: 35
|
Ik lees hier vanalles over firmware. Weet ook iemand welke firmware je nodig hebt voor welke versie? Mijn cam is een versie 3! Linkjes misschien? De 808 pagina heb ik al bekeken, lees weinig over firmware.
__________________ Bouwverslagen: HK450GT (met spijt in het hart verkocht), Multiwii tricopter (voorheen zelfbouw eenvoudige en goedkope tricopter), Ardupilot Mega hexacopter, Multiwii Quadcopter |
| | |
| | #1824 (permalink) |
|
Ik realiseer mij nu pas dat het beeld heel erg grijzig is! Herken wel wat kleur maar het is echt bijna zwart wit! meer mensen hier last van! Hobbyking versie zijn versie #7 hier voor update: 2010 June 28 - #7 Camera - Updating the Firmware update: Rare beeld werdt door mijn computer veroorzaakt, juiste software deed wonderen. Heb vandaag wat vlieg martiaal gemaakt, maar met wind kracht 4 aan de kust was het echt werken Zal later paste!
__________________ rcshare.com|DX6I|PZ F4U Corsair|PZ Ultra micro P-51D|Sapac f-16|MTPLX Blizzard|HK Spitfire|Zagi|32j.old slowtick|MTPLX Sonic Liner Laatst gewijzigd door marwin; 18 september 2010 om 21:19 |
| | |
| | #1825 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Er wordt maar weinig gefilmd de laatste tijd!? Ik heb afgelopen week op vakantie nog wat filmpjes gemaakt: Hier een om eens te kijken hoe de camera reageert op de invallende duisternis. Is op de heide van het plaatsje Hierden, vlakbij Harderwijk.
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #1826 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Nog twee vanaf de camping Riviera Parc in Biddinghuizen: Vanaf het strand: en vanaf de dijk tussen de campingvelden in:
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #1827 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2010 Locatie: Stolwijk Leeftijd: 19
|
Even een noob vraag over dit apparaatje. Ik probeer dit ding via ebay op de kop te tikken maar heb een (noob Wat heb je nodig om dit ding op te laden? Dat vraag ik aangezien sommige verkopers expliciet bij de leveringsomvang hebben gezet: 1 x USB Cable ( Not included charger ) Zie hier De meeste andere verkopers hebben dat niet erbij staan, maar ik zie verder ook geen ander onderdeel bij de levering staan waarmee je dat ding op zou kunnen laden. Dus? Hoe zit dat? ![]() Nu al bedankt voor je reactie mvg, Erik
__________________ Honeybee FP V2 (Xtreme & CP3 mods)| HK450GT | Dx6i | EOS0606i AC/DC "Je vliegt om te landen" |
| | |
| | #1828 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juli 2010 Locatie: Kedichem Leeftijd: 32
|
Volgens mij kan je gewoon een USB kabel aan de zijkant er in steken (heb hem nog niet binnen helaas) Zoals hier http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...ard&aff=290924 ![]() en dit is een verloop stekker maar je hebt er ook kabels van (ik heb er hier een stuk of 3 van liggen je krijgt ze overal bij) Laatst gewijzigd door Jasper Tielen; 20 september 2010 om 15:46 |
| | |
| | #1829 (permalink) |
|
Ik heb de gene van Hobbyking, en je kunt ze gewoon laden via mini usb. Dus dat zou via je externe laders (van telefoon of mp3 speler) of gewoon via de pc kunnen.
__________________ rcshare.com|DX6I|PZ F4U Corsair|PZ Ultra micro P-51D|Sapac f-16|MTPLX Blizzard|HK Spitfire|Zagi|32j.old slowtick|MTPLX Sonic Liner |
| | |
| | #1830 (permalink) |
| Lid sinds: 15 januari 2010 Locatie: Friesland Leeftijd: 32
| Ik heb m'n keychain cam af en toe op m'n heli. Op de honey bee fp en hk450 had ie al wat crashes meegemaakt, ook leuk om die terug te zien op onboard video, en er zit daardoor iets los(rammelt beetje) maar hij werkt nog steeds prima Met zo'n floaterjet of iets dergelijks vliegen/filmen lijkt me ook wel wat, je kan dan toch wat verder en hoger en rustig zweven. Vanaf de grond op google: Google Maps |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |