![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #286 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Hoi, Ik wilde de camera in krimpkous verpakken maar het ziet er allemaal wat kwetsbaar uit dus toch maar niet gedaan. Wel geprobeerd de behuizing wat dunner te schuren maar had niet gek veel zin. Zit rond de 15 gram met behuizing. Heb ook wat extra schuim voor de mic gedaan om te dempen maar al plak je het gaatje af hoor je nog windruis als je blaast. Zal door de lens heen gaan denk ik. Hopelijk van de week een beetje rustig weer om een testje te doen.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #287 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Je kan altijd de mic draad doorkrassen op de print, dan heb je iig geen geluid..
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #288 (permalink) |
|
Zo erg uit hoeft het nou ook weer niet Daar heb je nog software matige dingen voor.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #289 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Misschien de behuizing open maken, en een stukje schuim tussen het mic'je en de opening in de behuizing vrotten? (evt icm een stukje voor de opening)
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #290 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Een klodder zuurvrije siliconenkit kan ook wonderen doen.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #291 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
| En dat in het openingetje spuiten ofzo? Heb je dan nog wel geluid?
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #292 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| | |
| | #294 (permalink) |
|
zo, geheugenkaartjes voor mij en airbus zijn binnen, 4gig micro sdhc, klasse 4 Nu de camera nog :P
| | |
| | #295 (permalink) |
|
Hoi, Heb het schuim er al tussen zitten in de camera. Maar laat nog steeds door dus dat maakt weinig uit en als je nog meer dempt krijg je inderdaad een dof geluid. Wind is alleen maar druk en daar reageert de microfoon op. Vandaar het idee om te dempen. Later had ik dan nog het mic gaatje afgeplakt maar dan komt het door de camera opening. Mic zit trouwens niet direct achter het gaatje. Meer schuin eronder.
| | |
| | #297 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 augustus 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 37
| Citaat:
Een enorm groot onbegaanbaar nat stuk precies waar mijn wiel moest liggen. (uit het filmpje kunnen halen waar het ongeveer was) Ik een eind erlangs het veld opgelopen en het natte stuk ingekeken.. toen bedacht ik me dat dit kansloos was. Dus ik draai me om om terug te lopen en wat ligt er voor me: wieltje, asje en kapje!
__________________ ✁ Katana [HK] 2.49m ZDZ80 RV (bouw) ☺ Remedy [MT] 2m 6364 230kv 10s ☺ Yak 54E Profile [EF] 1.22m 3548 1100kv 3s ☺ Parkmaster [MPX] 98cm 2217 950kv 3s | |
| | |
| | #298 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 februari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 33
| Citaat:
__________________ Pitss Python DLE55 Futaba 10CG | |
| | |
| | #299 (permalink) |
| Lid sinds: 7 januari 2008
|
Is er toevallig iemand die er nog 1 gaat bestellen? ik wil graag ook 1 bestellen, maar beschik niet over ene ebay / paypal account. Als er iemand 1 kan mee bestellen, zou dat prachtig zijn. eventuele (kleine) vergoeding voor de moeite is mogelijk |
| | |
| | #300 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2005 Locatie: Driel Leeftijd: 45
|
Daar wil ik ook wel aan meedoen, dus dan is de stand 2 extra bestellen. Misschien iemand die er een aantal tegelijk wilt bestellen? Ik hoor het graag via pm, ik doe mee!
__________________ Groet Harry |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |