![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 47
|
Deze is $13,38 en gratis verzending naar NL Car KeyChain Video Camera DVR Spy 720*480 AVI Novelty - eBay Other, Surveillance DVR, Surveillance, Gadgets, Electronics. (Eindtijd 02-feb-10 11:26:21 CET) Maar heb dezelfde ook al gezien voor 99 dollar... waar zit het prijsverschil eigenlijk in?? Iemand een idee? Laatst gewijzigd door PH-TVS; 15 januari 2010 om 18:46 |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
| Citaat:
Dat wordt dan een keer een KEYCHAIN camera meeting denk ik
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
@ PH-TVS De persoon die hem verkoopt. Zag een spy shop die spul verkocht voor 400 euro. Op een andere site was het net 50 euro. Dus gewoon voor de goedkoopste gaan. Alleen even kijken of het incl sd is en porto of juist niet. Kan net het verschil zijn.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2008 Locatie: Raalte Leeftijd: 18
|
Heb er zojuist ook maar eentje besteld. Hoop dat mijn kleine CB100 'm kan dragen, we zullen zien tegen die tijd. En anders komt ie wel van pas in de zomer, als de nieuwe grote heli weer naar buiten kan Menno, nog bedankt voor de link! Echt geen geld voor zo'n mooie kleine camera
__________________ Walkera CB100 - HK450 V2 Mijn BuddyCodes van HK: http://hk.rc-international.info/swarm/cybot12999 |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Hoi, ja graag gedaan joh Die CB100 zal toch wel 15,6 gram mee omhoog krijgen ? Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 30
|
Ik heb er een voor een mini co-axiale heli besteld..desnoods kun je hem ook nog strippen als hij te zwaar is, of aansluiten op 1 cel van de lipo We gaan het zien, wie heeft de eerste filmpjes met nieuwe creatieve toepassingen Jakko |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
|
Hahaha, hier begint wat in beweging te komen... Zat eens even terug te tellen 01 - Richard 02 - Rheli 03 - Mr rob 04 - Rogier 05 - pir3lly 06 - Jakkobink 07 - Dannyb 08 - Rceflyer 09 - Cybot12999 Hij gaat lekker... Auto, heli, vliegtuigen, ben benieuwd naar de filmpjes....Mijn sleutelhanger is woensdag op de post gegaan (in Hongkong). Envelopje schat ik, met beetje geluk is ie er eerste helft volgende week. Geheugen kaartje is inmiddels al binnen! Kaartje komt overigens van Redirect De hele maand januari GEEN verzendkosten, prijzen zijn goed en bedrijf zit in NL (gaat dus wat sneller dan ergens in Azie bestellen). Ik heb deze besteld, 2Gb leek me voorlopig meer dan voldoende (half uur filmen ongeveer). Wellicht heeft iemand anders er nog wat aan.
__________________ Modelvliegclub de Sticks Laatst gewijzigd door Mijnheer Rob; 15 januari 2010 om 23:30 |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
| Citaat:
Hoe kom je aan die info? Ik heb een paar posts terug (hier) een linkje naar de manual gedropt, daar staat dat ie ongeveer 60minuten op een 4Gb kaartje kwijt kan??? ![]() ![]()
__________________ Modelvliegclub de Sticks | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 20 november 2005 Locatie: tuk Leeftijd: 43
|
ik heb er ook een besteld, [QUOTE=Mijnheer Rob;1530865] Hij gaat lekker... Auto, heli, vliegtuigen, ben benieuwd naar de filmpjes....[QUOTE]je kunt er ook een zeilboot bij zetten, wel even wachten tot het dooit voor de eerste filmpjes ![]() groeten johan
__________________ Robbe Seawolf V2 JILMER (US1mtr.) ABN-AMRO 2 (1mtr ) Laatst gewijzigd door johan k; 16 januari 2010 om 00:28 |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar, Netherlands Leeftijd: 53
|
Op een ander forum waar ik regelmatig kom (heliforum) staat een draad met alles over dit sleutelhangertje met in-depth technische info, beelden en filmpjes. De mensen zijn er laaiend ethousiast over! Het is wel een lang draadje, dus even doorbladeren voor de technische info Het is een helicopter forum. Danny . / RCVliegshop.nl Forumindex Onderwerp bekijken - Spy cam |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
ook maar 1 gekocht.... Ook voor in mijn easy star., en andere rc wagens.... voor 10,50 met een score van 99,8% heb ik wel 1 euro extra over Heb nog wel een 8gb kaartje ergens liggen...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2005 Locatie: Somewhere
| Citaat:
Ik ben geen ebay-lid dus kan niet zien hoe dat wordt berekend. | |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Nee helaas..... zo werkt het niet...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 augustus 2003 Locatie: Zeewolde Leeftijd: 54
| Citaat:
Ik heb er eergisteren ook een 'gewonnen' voor $ 0,25 en $14,67 verzendkosten Inderdaad veel handzamer dan dat Turnigy ding en kwalitatief niet minder, zo te zien. Ben benieuwd.... Dirk | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |