![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1037 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 februari 2010 Locatie: Dronten Leeftijd: 25
| Citaat:
Gewoon even een paypal accountje aanmaken, wat geld overmaken via internetbankieren, weekje wachten (geld overmaken naar je paypal duurt altijd even [+/- weekje]) en bestellen maar!
__________________ a.k.a. Jeroen | Spongeinside.nl >> | wut?! | |
| | |
| | #1039 (permalink) |
| Lid sinds: 19 februari 2010 Locatie: Dronten Leeftijd: 25
|
Als je ingelogd bent: in het tab 'mijn rekening' -> op 'geld toevoegen' klikken -> in het tabelletje klikken op 'Geld overschrijven van een bankrekening in Nederland' -> daarna gewoon de stapjes volgen.
__________________ a.k.a. Jeroen | Spongeinside.nl >> | wut?! |
| | |
| | #1040 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2007 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 18
|
daar was ik al gekomen en toen moest je 2 bedragen invullen en daarna komen de voorwaarden en daar staat dat ze machtiging nodig hebben. kunnen ze dan gewoon geld van je rekening afhalen?? hoe zit dat?
__________________ Te veel modellen om hier neer te zetten |
| | |
| | #1042 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2007 Locatie: Bergen op Zoom Leeftijd: 20
|
Rattie, als je alles goed leest word het als het goed is vanzelf duidelijk. die 2 bedragen die je in moet vullen zijn bedragen die paypal op jou rekening overmaakt (bedragen van een paar cent) Dit duurt even voordat die bedragen op je rekening staan, maar als je die bedragen ingevuld hebt kun je gewoon bestellen, en paypal schrijft het van je rekening af. Heel simpel verder! Vandaag trouwens even geprobeerd met de camera onder mijn swift! (testvlucht) Heeft heel toffe beelden opgeleverd, ben er erg blij mee! Jammer dat ik de camera ondersteboven had gemonteerd, had er niet bij nagedacht. Even in iMovie omgedraaid, nu werkt het prima! De camera werkt tevens prima met mac! Het lag bij mijn in 1e instantie aan de geheugenkaart dat hij niet werke. Igor
__________________ Modern art = I could do that + Yeah but you didn't. |
| | |
| | #1043 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2007 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 18
|
paypal schrijft het van je rekening af? dus het is niet zo dat je via internet bankieren een rekening nummer moet intypen en factuur nummer enzo zodat je het op je paypal rekening stort? is dit wel te vertrouwen?
__________________ Te veel modellen om hier neer te zetten Laatst gewijzigd door rattie...; 26 maart 2010 om 19:26 |
| | |
| | #1045 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2008 Locatie: Dilbeek - Belgioem Leeftijd: 56
| Citaat:
Versie 3 is momenteel de beste (minste duplicate frames).
__________________ Losi 8ight buggy / Xcelorin brushless - Côte d'Emeraude 1:20 zeesleper - MPX Easystar Protech Topic 400 - 2x Protech Thermal 220 - Cockpit MM 35MHz/2.4GHz - T3PM - F-14 | |
| | |
| | #1046 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2010 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 17
| Key Chain Spy Camera & DVR Covert Video Audio Recorder - eBay, Surveillance, Gadgets, Consumer Electronics. (Eindtijd 21-apr-10 16:31:59 CEST) Is dat een goede? Of is er iemand die ff de beste van zijn verkoop camera'tjes kan aanwijzen.. Ik zelf begin te twijfel/jullie hebben wel ervaring denk. mvg, |
| | |
| | #1049 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 september 2003 Locatie: Antwerpen
|
Heb ook mijn eerste proefvlucht gedaan met de Spycam op een TwinStar II. Hier eens kijken: YouTube - Spycam eerste proef met TwinStar II Jos |
| | |
| | #1050 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |