![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Vandaag mn keychain camera uitgetest: ![]() en dat voor om en nabij 10 euro incl verzenden Ik koop ze bij Beetleonline, erg betrouwbaar en snel met verzenden! Had bij een bestelling een defect usbverloopje erbij, bericht gestuurd en met een andere bestelling kwamen de nieuwe mee. http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI....m=110467272987 Versie ------ Koop wel versie #3, diegene met los kaartslot. In de camera moet een MicroSD kaartje. Je kunt ongeveer een uur filmen op 4GB dus dat is naar mijn idee ook het handigste formaat om aan te schaffen. Deze kaartjes hebben een klasse nummer, de snelheid waarmee ze info wegschrijven. Bij mij werkt klasse 2 maar verstandiger is om klasse 4 of hoger te gebruiken zodat het beeld vloeiend blijft. Tijd instellen ------------ een textbestandje maken op je bureau blad genaamd: Tag.txt in het bestand hetvolgende: [date] 2010/01/12 11:32:00 dit bestandje dan opslaan op de camera naast de map DCIM (in de root) camera aan/uit zetten. daarna stukje filmen en voila de juiste datum en tijd inbeeld Nog een optie om datum/tijd goed te zetten: om de klok makkelijker in te stellen heeft deze meneer: http://www.software-schlosser.de/ind...av=808setclock een handig programma geschreven.(onderaan de pagina) Voor heeeeeeeeeeeel veel andere informatie: http://www.chucklohr.com/808/ Hier wordt wat geschreven om de focus aan te passen en de camera zo dus scherper te maken: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1234882 Have fun en post je filmpjes hier in het draadje!! ![]()
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht Laatst gewijzigd door richard78; 14 juni 2010 om 14:03 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2004 Locatie: Dronrijp Leeftijd: 49
|
Waar heb je dit cameratje vandaan, in de link van je vorige post is hij ietsje duurder dan 10 euro incl verzending.
__________________ Logo 10 ~ Augusta A 109 ~ Easy star ~ Lid LLC Aeria |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Nou, voor 10 euro is dat inderdaad een verbluffende kwaliteit. Doet niet onder voor een FC2 zou ik zeggen. Wel even de datum goedzetten...
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Ik heb de camera hier gekocht: Car KeyChain Spy Camera DVR Covert Video Audio Recorder - eBay, Cameras, Security Systems, Electronics. (end time 05-Feb-10 20:01:54 AEDST) Dat van de datum is een ander probleem, daar staat het forum van rcgroups vol mee aangezien je het niet zo aanpast. beetje jammer dus maar ik zal me er eens in verdiepen. Deze wordt geleverd zonder intern geheugen. er zit een slot in voor microSD. Ben benieuwd hoe de kwaliteit is als de zon schijnt! EDIT: Datum en tijd instellen gelukt!! Na lang zoeken op het net kwam ik een filmpje tegen met een instructie: een textbestandje maken op je bureau blad genaamd: Tag.txt in het bestand hetvolgende: [date] 2010/01/12 11:32:00 dit bestandje dan opslaan op de camera naast de map DCIM camera aan/uit zetten. daarna stukje filmen en voila de juiste datum en tijd inbeeld
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht Laatst gewijzigd door richard78; 12 januari 2010 om 13:24 |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Citaat:
Maar ik denk niet dat dit ding een mechanisch diafragma heeft, dus qua scherpte zal het wel niet uitmaken.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Tilburg Leeftijd: 30
|
Ik heb laatst een turnigy cameratje aangeschaft. ![]() ![]() Mits het weer morgen een beetje goed is eens testen.
__________________ Pilot RC 27% Extra, Lorenz high society, sebart wind S, EF extra 300 EXP, T7C. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
| Citaat:
Heb er ook eentje besteld 8 euro ! http://www.youtube.com/watch?v=L2gZltjS_J0
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Guest
|
ik heb er ook 1 besteld... en tevens een Micro SD kaartje op Ebay. Liep toevallig net af... 6 dollar, gratis verzenden. 16gb. Pure mazzel.. |
|
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Het valt mij op dat bij dit cameraatje de zon niet als een zwarte knikker in beeld komt maar zoals je dat met je ogen ervaart, bovendien heb ik nog geen Fly-cam one zulk mooi beeld zien maken als deze sleutelhanger.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
| Citaat:
Cam voor tientje ongeveer (die is ook onderweg). Inderdaad leuk om mee te klooien voor zo'n bedrag. Film wel vaker, maar ben dan stukken voorzichtiger (vele malen duurdere camera dan), leuk om er zo'n cameraatje bij te hebben. ![]() Richard bedankt voor tip! We zijn overigens wel ontzettend offtopic aan het gaan, dit draadje is voor luchtfoto's. Is er ergens een draadje voor onboard filmcamera's ergens tussen de vliegtuigen??? Misschien dit stukkie even verplaatsen (een eigen "Car KeyChain Spy Camera" zou misschien wel op z'n plaats zijn, zo te lezen gaan er vele volgen...
__________________ Modelvliegclub de Sticks | |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
haha ja sorry ik heb wat teweeg gebracht Voor het geld is het gewoon erg leuk. Als je de datum en tijd instel zoals ik in een eerdere post beschreven heb hoef je verder niet te zoeken..
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
| Citaat:
Even zelf aan het zoeken geweest, met 4Gb ongeveer een uur, met andere woorden, kwartier per Gb. 1Gb is dus eigenlijk al prima! Info uit manual gehaald, hier klikken maar (PDF bestand, geen garantie dat dit linkje blijft werken). PS: Strakke verhuis actie Rogier
__________________ Modelvliegclub de Sticks | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |