![]() |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2008 Locatie: Langeraar Leeftijd: 27
|
hoe heb je de draagarmen wit gemaakt? Gr Rick
__________________ Mugen MBX-6T Brushless, Mini revo, HPI Savage Flux XL 1717, HPI RS4-3 Evo Stage-D, Tamiya M-02L, 2x Yokomo MR4TC-BD all controlled by DX3R |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 mei 2009
| Citaat:
![]() greetz mooie pics ,,, keep em comming
__________________ onderschrift aangepast want sommige mensen vinden het woordje poep nogal shockerend | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 1 januari 2010 Locatie: assenede city/ België Leeftijd: 26
|
Hier enkele pics: Mijne 5T ![]() Mijn vriendin haar HB GT10 ![]() mijn hpi nitro rs4 ![]() mijn hpi MT2 18SS ![]() en hier zie je wie er de baas is
__________________ Do you like RC drift ? join us on facebook-JUST DRIFT IT CREW |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2005 Locatie: Wichmond---- stomme vragen: 234, meesterlijke antwoorden: 0 Leeftijd: 34
| als je het over mij hebt... Dat zijn RPM armen. zijn al wit en kunnen gekleurt worden evt. ik vindt ze in het wit mooi. foto plaatsen: Je moet de foto's "hosten" (uploaden) op bijvoorbeeld photobucket.com. dan als ze daar staan heb je een link, dan als je een bericht tikt kan je die link/foto toevoegen dmv het knopje "afbeelding toevoegen"
__________________ Trex 700 (ok) Protos (ok) BAJA 5b SS Off all the things I've lost, I miss my mind the most... |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2010 Locatie: Lovendegem ( Gent ) België Leeftijd: 27
|
Hier enkele foto's van mijn baja 5b SS, foto's van mijn andere auto's zal ik later es posten... enjoy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Hpi baja 5b SS futaba 3pm, Traxxas e revo 1/16, Pkz. Messerschmitt, twister cp gold, Great Planes wing, Pkz. Mustang P-51, Spekt.dx6i |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 november 2009 Leeftijd: 32
| Citaat:
Click 'browse' . Zoek je plaatje en selecteer het. Click 'upload' . Er verschijnen een paar links aan de linker kant . Maak 'thumbnail forum' blauw met linker muis knop. Dan klik rechter muis knop en selecteer "kopieer" Dan ga hier heen, opent een nieuwe post, en in die post doe je weer Rechter muisklik. Selecteer 'plakken'. Post je post en klaar . | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |