![]() |
| | #16 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
| Citaat:
Andre, kan er hier en daar wat commentaar bij je foto's? Was dat Arjen's of mijn Ennou die daar in de nokbalk hangt? Jij had een dure dig camera bij je met een vette flitser... Waarom zijn dan veel van je foto's toch nog zo duister? Had jou CCD het ook zonder flits gekund? Nu zie je scherpe slagschaduw en donkere ronde rand in de foto's. | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
|
Gezien de wendbaarheid van Niek's 'rondhang-tuig' vind ik de naam 'Bromtol' nog het meest van toepassing.
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Bodegraven Leeftijd: 38
| Citaat:
Leuke foto's Andre!! | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 augustus 2002 Locatie: Almere, Gooi&Eemland Leeftijd: 42
| Citaat:
| |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Tie-wrap ??? Ze zitten om niemand zijn stropdas hoor... Nee dit is tyvek, een soort "onscheurbaar" (scheuren gaat maar daar heb je een stevige tang en een bankschroef voor nodig |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
net zon spul als die CA scharniertjes. onverwoestbaar ja, die scheur je niet zo in 2en. problemen met ca scharnieren zijn ook meestal van oorsprong niet goed gelijmd of de sleuven gesneden. als die precies in de gleuf gaan en dan met dunne zap gelijmd zijn, vind ik ze vele malen sterker dan een pin scharniertje.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #24 (permalink) | ||
| Citaat:
Op de betreffende foto zijn de tyvekbandjes bij het richtingroer dan ook goed te zijn als witte streepjes; bij het hoogteroer wat minder. Citaat:
| ||
| | |
| | #26 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Er komt een appart draadje hovercraft, als ik binnenkort in slaag om tijd te vinden om de foto's in te lezen, en er enig wartaal bij te schrijven.. Overigens zijn alle micro gunther propjes voor de hefmotor nu stuk en battmann had geen nieuwe... Heb nu wat van die kleinste GWS propjes besteld om verder mee te experimenteren. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |