![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
hallo, zoals de kop al zegt plaats hier een filmpje dat jij mooi vind van modelbouw. mijn aftrap: en ik maar denken dar je een motorke nodig hebt kevin
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
neen wij DLG piloten zijn de motor achter het toestel... wij zorgen op eigen kracht dat het boven raakt, en boven neemt de natuur het over | |
|
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2009 Locatie: Den Haag Leeftijd: 18
| www.dumpert.nl - Een camera op de rotoren van je RC helikopter vastmaken Ik zie net dat roelof dit zelfde filmpje in een andere topic heeft geplaatst.
__________________ HPI Trophy 3.5 & Savox! ||Beest! Laatst gewijzigd door tigiy; 17 september 2011 om 23:04 |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2012 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 32
|
Deze is erg leuk gedaan... Scale Camel Trophy Adventure - YouTube En een mooie backyard track http://www.youtube.com/watch?v=iZDl9izyIP8 |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juni 2009 Locatie: oldenzaal Leeftijd: 14
|
mijn Hai 2 met flycam van een clublid geflimd boven het vliegveld twente weet iemand ook hoe ik het filmpje net zo als post 10 zonder link krijg? Groeten, Niek
__________________ mx-22(2.4 Ghz, 35Mhz, 40Mhz) , mx-12, hai 2, Twister 1.6m, Piper Cub Sig 2.65 M, Spitfire 2.40 M ,Extra , DC - 3. website: www.trmc.nl Laatst gewijzigd door n.veldhuis; 30 januari 2012 om 15:05 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |