![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Hoofddorp
|
Zondag 4 Mei was er de Electro Fly-in van de Goudse modelvliegclub http://www.gmvc.nl/ ![]() Het was mooi weer, alleen de wind was wel wat stevig 5Bf. Het veld ligt dicht bij BOSKOOP dus geen last van bomen!? Harde wind en geen bomen = geen turbulentie, dus ...... vliegen! ![]() De pits en het clubhuis van de Goudse. ![]() De rest van de pits met meer dan 60 electro modellen. ![]() Hier Harold met Holiday (onze Electrovlieg deskundoloog) in de lucht een ECO 8. ![]() En hier vliegt Appie van Moors met die ECO 8 als Jet Ranger. ![]() Een van de vele RBC Delta's deze is van Didier. ![]() Een grote twee zits Electro stunter van Ton van Munsteren. ![]() Dit is een 24 cellen Electro stunter X-TRA 60. ![]() De modellen van organisator Rob Bulk dit keer op het oranje zijl i.p.v. er onder. De A-4 Sky hawk. ![]() De YAK 23 van Rob, ontwerper Ton van Munsteren vloog ook het proto-type voor. ![]() De mini A-10 twin D.F. ook van Rob. ![]() De nieuwste D.F. van RBC wooow!!!! een Blohm & Voss P.212-03. ![]() De laatste D.F. van Rob: bij de start ging iets mis, de Huckebein TA 183 was weer in bouwdoos vorm. ![]() De P-38: 7 jaar oud en nog steeds met de zelfde speed 400's. ![]() Snelle kisten van Bert v/d Vecht: de Silk Cut en de Stinger. ![]() Snelle 10 cellen motorzwever Lift-off XS van Tomar. ![]() De kleine Rhino van EPP met BLmotor en 2s2p 560 KOKAM's van...R_R_R=Rudie. ![]() De twin D.F. Twin Jet van Rene Boerlage.(twee maal Graupner Fan). ![]() Twee maal Red Bull; van Han en Jindra. ![]() Een vlootje Holiday's een zelfs met rudder en F3a romp. Han wil in de Vakantie een weekend speciaal voor Holiday's organiseren, Derk komt helpen. ![]() Derk bij het bijzondere model van Appie een FW-61 twin rotor helikopter. ![]() Mechaniek is twee maal van ECO 8 zwaar aangepast. ![]() Hanna Reitsch vloog ermee in de Deutschland Halle (1936) nu Appie nog. ![]() Zeer bijzonder de 30 cellen super schaal Aerospatiale SA 319B Alouette III van Appie van Moors. De Alouette is in de kleuren van het heli demo team de Grasshoppers. ![]() De Alouette werpt para's af, redt drenkelingen SAR stijl. ![]() Als de drenkeling binnen is sluit de grote schuifdeur en zwaait de piloot!! ![]() Zeer snelle A-4 van het merk JéPé deze is dus van Hans van Dam.(correctie) ![]() Faaie Lear Jet in de zon van Rene Boerlage. ![]() Een paar snelle mini Jet's: Bandito's! ![]() De IMA Horten van Niek; gooi maar! ![]() Goed zo Niek, heb ik weer een mooie foto. ![]() Bedankt Goudse Luchtvaartclub en Rob Bulk voor de goede sfeer (het mooie weer) en de leuke spullen die je op het veld kopen. P.S. de groentensoep was heerlijk! Dick.
__________________ NEW: Video's 2005-2006-2007-2008 (high quality) op: http://home.quicknet.nl/qn/prive/d.vandervecht/ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Deurne Leeftijd: 57
|
De x-tra 60 weegt 4 kilo. De aanpassingen zijn: De vleugel is eendelig geworden, en alle balsa onderdelen van de vleugel zijn van 1.5 mm(ribben, verkasting, indek). Ook de balsa onderdelen van stabilo, hoogteroer, kielvlak en richtingsroer zijn van 1.5 mm balsa. De vleugeluitsparing in de romp is ook iets naar ondere gebracht om een breder deel romp over te houden en om meer ruimte te maken voor het accupakket. Alle balsa onderdelen zijn op gewicht uitgezocht. Hans |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
|
Twee dingen: We waren met 3 Delta 400's. De type-meetings zijn duidelijk in opkomst, wie voelt er wat voor een Delta-meeting? Ik denk, dat ik het niet in Almere hoef te proberen, want we zitten stampvol dit jaar. (25-jaar) En wie waren er allemaal op de Goudse meeting, die ik straal voorbij gelopen ben?
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Ik was er Bruno, en ik ben jou ook straal voorbijgelopen.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 augustus 2002 Locatie: Almere, Gooi&Eemland Leeftijd: 42
| Citaat:
Zonde als er iets met je enige kist is en je kan niet meer vliegen. Voor de volgende meeting 1 of 2 mustangs (groot en klein) af proberen te krijgen en de fvk Dancer 3D kist http://www.fvk.de/Dancer.html | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
| Citaat:
| |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Fraaie foto's! Robert (einde zinvolle reply)
__________________ |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Citaat:
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. | ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |