![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Vandaag is de nieuwe jachthaven in Dronten geopend. Vaargroep Flevoland mocht daar ook acte de presence geven. Groot succes: Prachtig weer (ook voor de zeilers) mooie omgeving, veel volk! Ook twee zusjes waren daar aanwezig: De Kormoran van mij en een (gemodificeerde) Kormoran van Hannibal. Leuk plaatje: deze twee zusjes naast elkaar.... Kor en ik hebben ook nog een 'ritje'gemaakt op een reddingsboot van de KNRM, type "Griend" (zo'n rubberboot-type) Allemachtig, wat hebben die dingen een power! Was even genieten.... Roel.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2002 Locatie: Eindhoven / Wissenkerke Leeftijd: 25
| Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
Heel goed, Niek! Draag jij een blauwe jurk en woon je soms in Tiel? Ik kan ook wel wat andere foto's plaatsen, maar dan moet ik even knippen/plakken. Heb geduld! Enne... Rogier: Kor z'n haar zat behoorlijk in de war! We stonden later op de brug te kijken toen de reddingboot nog een paar keer langs kwam blazen, zegt een wat oudere dame: "Je mag hier helemaal niet zo hard varen! Daargaat de beschoeiing van kapot!" Ik zei "Die mannen van de KNRM hebben daar vast wel een ontheffing voor." Als zij te water ligt, zullen jullie echt langzaam moeten varen, anders krijg je achteraf nog een schadeclaim... Roel
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #6 (permalink) |
Hier dan nog wat andere plaatjes; Overigens met dank aan Hannibal, die ze gemaakt heeft! De Kormoran voorop, met daarachter de "Balbootjes" van Vaargroep Flevoland. Op de achtergrond de coaster "Stefan Jan H", het sponsorschip van VGF. De Griend van de KNRM De Griend op snelheid (nog niet eens full speed, volgens de bemanning) Als je dit op schaal wilt nadoen, kost dat best een bult accu's!! Op de voorgrond Kor's Rotterdam, daarachter de Kormoran. Kor heeft maar niet met de Rotterdam gevaren, daarvoor stond er toch iets teveel wind voor dit ukkie... Roel
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |