![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Hierbij enkele van mijn foto's van de zeildag die georganiseerd was op 14 september 2002 i.s.m. Vaargroep Flevoland. ![]() De Robbe Dolphin van mijzelf, in Modelbouw.nl uitvoering! ![]() Roel als reddende engel... ![]() Gezelligheid langs de kant, Toplokatie!! ![]() Is dit nou een viswedstrijd?? ![]() De Saphir van Rob op ramkoers... ![]() ![]() ![]() ![]() Wat mooi is ie toch he... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Sorry kerel... maar je B24 is slechts een klein wit stipje geworden.... Je boot was te snel voor mijn (wat traag reagerende) digitale camera.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
in elk geval bedankt voor de moeite, dan ga ik woensdag over een week(woensdag a.s. heb ik studenten verplichtingen ) wel aan de slag met mijn gewone ouderwetse toestelletje(met 400 asa rolletje de resultaten scan ik dan t.z.t. en probeer ik hier te plaatsen onder een nieuw kopje groeten, ivo |
|
| | #6 (permalink) |
Even een schop omhoog i.v.m. de aankomende zeildag op 1 Juni!
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |