![]() |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 11 juni 2002 Locatie: Bussum Leeftijd: 46
|
waar was de wind ????...... lijkt meer op drijven dan zeilen op deze manier...... Maar goed jullie hebben het wel naar je zin gehad ??, ik ook heb vandaag weer mijn persoonlijk record wat scherper gesteld, met 97,5 KM...(met motor ok).......................Peet.................... .....
__________________ www.micro-magic.tk http://powerpete.20megsfree.com Support your local hobby shop !!! -> shop at www.2brothersrc.com <- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
nou pete, Rob zal niet ver onder jouw record gevaren hebben met zijn onderwatergenua in zijn saphir.... We hebben gedacht aan scheermesjes, tape, zaag en nog wat andere middelen Maar goed, heeft rob dan weer mazzal mee :P GreetZ Kor |
|
| | #6 (permalink) |
| Guest
|
Aangezien er nu 2 draadjes lopen over de zeildag ben ik zo vrij geweest om de posting van Hannibal hier te plaatsen. Erg mooie foto's Han!! Groeten, Jan __________________________________________________ ___________ Vanaf hier de posting van Hannibal Filmpje ga ik zo mee bezig maar de foto's wil ik jullie niet onthouden, Het brilzoeken is een nieuw onderdeel geworden !!! ik vindt het een zeer geslaagde dag, leuk aantal mensen en zeer gezellig. Volgend jaar weer! Iedereen bedankt , zeker Roel en Kor die de boel opgebouwd hebben en het bestuur van Vaargroep Flevoland voor het terbeschikking stellen van de locatie. Voor mensen die alle foto's willen hebben verwijs ik ze naar msn dan kan ik ze sturen. msn adres jp.jansen1@chello.nl |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |