![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2004 Locatie: Deventer Leeftijd: 39
|
Afstandsbestuurde helium ballon vissen. Ze zijn net binnen gezwommen. Lusten erg graag helium en dan kan de fun beginnen. Ze zijn ongelofelijk goed en precies te besturen als ze eenmaal goed zijn 'getrimd'. Hier even een paar foto's: ![]() ![]() Meer vissen
__________________ School R/C helium ballon-vissen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 19
|
LOL
__________________ Tamiya TRF417X - Tamiya TRF416WE - Tamiya F103 - Team Associated B4.1 WWW.TAMIYA.BE |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Wat een vondst, hoe kom je er op.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
De link naar "meer vissen" doet het niet. Staat je album wellicht NIET openbaar? picasa is ook beetje in war: ""Sorry, die pagina is niet gevouden.""
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| Citaat:
helium voor ballonnen, helium Gas, helium, helium ballon, ballon helium, ballon met helium,, ballonnen helium, heliumballonnen, helium kopen, heliumballon, helium ballonnen bestellen, heliumballonnen bestellen, helium ballonnen kopen, heliumfles, hel Stevo
__________________ | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2004 Locatie: Deventer Leeftijd: 39
|
Ik had geen probleem bij de party shop in mijn woonplaats (Deventer). Ze hadden de ballon vis gevuld. Wél heb ik kleine wegwerphelium tank om de vis bij te vullen. Het ding blijft volgens de fabrikant een week of 2-3 gevuld. Ik ben benieuwd of dit zo is. Afgelopen donderdag heb ik hem gevuld en hij zweeft nu nog steeds. Vanavond het slapen gaan maar weer even een rondje door de woonkamer maken.
__________________ School R/C helium ballon-vissen |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2007 Locatie: Bergen op Zoom Leeftijd: 20
|
Internet staat vol met websites waar je helium kunt kopen. Google maar eens. Die vissen staan voor 30 dollar te koop op dealextreme. Ik heb ook getwijfeld, alleen ik gebruik het te weinig denk ik.
__________________ Modern art = I could do that + Yeah but you didn't. |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| Citaat:
Dat verstaan ze onder een party pooper zeker? Stevo
__________________ Laatst gewijzigd door Stevo; 25 oktober 2011 om 17:59 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| afstandbestuurbare haai, clownvis, skyswimmers |