![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #377 (permalink) |
| Lid sinds: 5 november 2009 Locatie: Den haag Leeftijd: 29
|
mijn auto heb hem sinds 4 weken ingereden op 10% daarna overgestapt naar 16% nitro 2 keer gereden was die kapot uitlaat afgebroken Mega nova aangezien ik deze uitlaat niet meer ken kopen zoek ik wat anders er voor heb een mooie van carbon gezien alleen weet k de naam niet er van dus effe gerepareert met gum gum ideaal spul tot ik de nieuwe uitlaat heb hier wat Fotos ![]() ![]() ![]() ![]() dit was het heb ook nog een Toureza Kap er bij ook erg leuk Laatst gewijzigd door Nickjuh; 7 november 2009 om 00:51 Reden: Fotos opende niet |
| | |
| | #379 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2010 Locatie: omgeving Rhenen Leeftijd: 34
|
Mijn Rustler VXL. Bijna standaard uit de doos. Alleen een anti-wheelie bar gemonteerd en een coolertje voor regelaar en Big Bore shocks en een 2.4Ghz Acoms/Futaba-zender. 2x 10 cel NIhm's onderweg vanuit de US of A. Nou nog hopen dat dit me gaat lukken qua foto etc etc..... ![]()
__________________ Heng Long 1:16 Walker Buldog, Traxxas 1:10 Rustler VXL, 2.4 Ghz, Nimh 9,6v 4200 mah Laatst gewijzigd door Jean-Baptist; 27 februari 2010 om 23:31 Reden: betere foto geplaatst....... |
| | |
| | #382 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2008 Locatie: Breda
|
Ik ga gewoon het lijstje af: Oud Eigenaar van deze prachtige savage, met bloed zweet en tranen deze is een week terug verkocht. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hongnor CD3, Staat tekoop: ![]() ![]() HPI Baja 5b ss: Word na de vakantie opgehaald, dus hoort er gewoon bij ![]() ![]() AYK 1:12 pancar: ![]() HPI pro 2: ![]() Broertjes TT-01D: ![]() En tot slot de zendert (Futaba 3PK): ![]() En dat waren mijn auto's, Bedankt voor het kijken.
__________________ HPI Baja 5b SS Futaba 3PK 2,4ghz |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |