![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juni 2005 Locatie: Moerkapelle Superonderscheiding: 1 Handles: Cars & Planes
|
Ik kan het oude topic niet meer vinden dus doe ik het maar zo open ik een nieuwe! Post hier je foto's van je modelauto(s) Ik de eerste dan maar, hier zijn die van mij! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Binnekort komt er ook nog een Micro Rs4 bij en een nieuwe regelaar voor me Xray, en dan ga ik naar het circuit van gouda! is ff kijken hoe dat bevalt!
__________________ HPI Rs4-2 | Hydro Foam | X-Twin! | PiccoZ | Blowfish 2 | Walkera 004 & 22E! Van alle markten thuis... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2003 Locatie: uden, noord-brabant Leeftijd: 27
|
het oude topic is weg, waarschijnlijk te wijten aan de problemen van vanmiddag. vandaag heb ik mijn nieuwe stratus 3 body voor mijn TRF415 gespoten. Omdat ik wil dat de body savonds goed zichtbaar is heb ik tamiya fluorkleuren (rood-oranje-geel-wit) gebruikt. Dus de kleuren zijn nog veel feller dan op de foto zichtbaar is!
__________________ Xray T2, M18 | Tamiya F103GT | Robitronic Scalpel | Associated B4 | GS Racing SUT |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2004 Locatie: Zevenhuizen, Groningen
|
Aangezien het vorige topic "weg" is hier mijn mission opnieuw. Specs: - Alluminium Lay-shafts - One-way diff voor - Stalen aandrijfassen voor - 3mm dik top deck (is door iemand zelf gemaakt) - speciaal ontwikkelde carbon-bodemplaat door Michiel Lepelaar - carbon shocktowers Electronica: - Orion V2 12x2 - GM v8 regelaar - Orion accu's - 2pl zender Foto1 Foto2 Foto3
__________________ Xray T2 009 - GM Genius 120 - Futaba 9550 low profile - more to come |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 2 april 2003 Locatie: Veenendaal Leeftijd: 26
|
Dit is mijn REVO. Ik heb er een race suspensie op gezet met racebanden/velgen. Ook zit er een grotere koelkop op en een on-board temperatuurmeter. Er zit tegenwoordig ook en MT-spoiler op. Eerste beste geplande optie is een OS of RB motor. De huidige motor geeft leuke prestaties, maar ik wil iets meer pit. Voor de rest ben ik er heel tevreden mee.
__________________ Sea Jet Evolution, Hydromite brushless, Predator rigger brushless, CR-01 Tamiya Unimog |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Zo heb de serpent maar is uit het stof gehaald en gister ff bij RC Pitstop een mooie kappie gefixed ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Guest
|
eindelijk heb ik een upload site gevonden!!!!!!!!! is even kijken of het werkt: http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=60490 mijn tt01 chassis http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=60488 mijn porsche carrera gt body met mistlampen (ziet er cool uit in het donker) http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=60487 hier mijn mercedes clk dtm body..... die heb ik voor een tientje kunnen scoren op de magazijn opruiming van reyne en zonen http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=60486 en dit is ook een body die ik heb gekocht bij reyne en zonen (16 euri voor het hele zooitje, tsjakka) de spoilers spiegels en het embleem worden besteld hehe ik weet eindelijk hoe dat url geval werkt P.S met dat wiel van die buggy is niks aan de hand.... hij staat wel een beetje raar maar dat kan speling zijn... |
|
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Zo nu eindelijk ook mission 2 kappie klaar dus heb ik maar ff groeps foto gemaakt
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |