| | | | ||||
![]() |
| | |||||||
| Registreer | ShowCase | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
|
Satoer, Inderdaad, dit is een schitterende handleiding... Opgesteld volgens de regels der kunst Mischien in de handleiding nog een bijlage vermelden? "hoe een avatar uploaden" ... groeten steffe
__________________ Als je pinguďns veel te hoog ziet vliegen........dan zijn het misschien zwaluwen...... !!!!!! | |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
Zeer Strak!!! Maaaaarrrr..... hoe krijg ik mijn album onder het kopje "Schepen" ? Greetings, Luit
__________________ There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot! Alle info over de Typhoon: www.slopsema.nl | |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
Een simpel programmaatje om een hele buts foto's tegelijk naar elke gewenste resolutie en/of maximale grootte te converteren is freeware: check http://home.tiscali.nl/annejan/AJCompressCopy.htm Een aanrader! Jos
__________________ May the bouyancy be with you...... | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2003 Locatie: Monster Leeftijd: 44
|
Wat mij altijd verbaast is de scherpe foto's die een aantal mensen hier kunnen plaatsen. Zodra ik m'n foto's in irfanviewnaar 640x480 resized holt het met de scherpte achteruit. Daarnaast zijn ze dan ook nog eens te groot (105kb) en als ik ze dan nog kleiner maakt lijkt het wel of ze door een jampot bodem gemaakt zijn. Ben al twee avonden bezig om er wat foto's op te krijgen. Wie weet raad?? (Ging vroeger veel makkelijker naar mijn idee) |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 22 januari 2005
|
Ik heb nog nooit iets gedaan met foto's plaatsen op een forum, tot nu toe nog geen behoefte hieraan gehad, maar mogelijk in de toekomt wil ik hier wel gebruik van gaan maken!! Nu wilde ik mijzelf registreren hiervoor, hierbij bleek dat het forum-foto-album extern van het modelbouwforum staat. Mijn vraag: ben je "verplicht/mag/juist niet" dezelfde "gebruikersnaam" te gebruiken als op het forum? Uiteraard dezelfde vraag voor je "wachtwoord"!!! Zijn beide data-base direct aan elkaar gelinked??? m.vr.gr. Per. |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 maart 2006 Locatie: Hengelo (o) Leeftijd: 54
| Citaat:
__________________ Groeten, Frank Nil volentibus arduum - In Aanbouw: Loyal Mediator (Slipway) | |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
ik heb alle instructies opgevolgd over hoe je een foto moet plaatsen bij een bericht, foto uit het album klikken,dan vergroot hij,dan op eigenschappen en dan de bestandsnaam blauw maken en kopieren klikken en er gebeurt helemaal niets..en waar ik het bericht met de foto wil plaatsen ook niet met img en url. kan iemand mij nog eens uitleggen wat er hier fout gaat,want ik ben al de hele middag bezig... Groeten Drestar | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 32
|
Bestands naam selecteren (bij Adres: (URL))en met rechts klikken De link staat nu op het clipboard. Vervolgens in een posting waar je foto wilt hebben: [CTRL] + [V] drukken. (of rechts klikken En daarna voor de link [img] zetten, en na de link [/img] Dus: Succes! (testen in het testforum aub)
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
ja het werkt! ik had het al doorgekregen via iemand anders hier, er stond in de uitleg niets bij over Ctrl + V dat was het hele probleem!! als ik dat eerder had geweten was het vrij simpel geweest... maar toch bedankt voor je nadere informatie! I am very Groeten Andre | ||
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2005 Locatie: Roermond Leeftijd: 39
|
Mooie handleiding, werkt goed maar ik mis iets. Ik heb net een eigen album aangemaakt en nu zou ik graag eerder geplaatste foto's in dit album zetten zodat ik ze makkelijk terug vind. Is dit mogelijk of kun je alleen foto's in je eigen album zetten op het moment dat je ze upload. groetjes tieske |
| | |
| | #27 (permalink) |
|
Heel handig! 250 MB ruimte voor je foto album! eigen alias bijv: milcoi.fotopic.net http://fotopic.net/gallery/
__________________ www.modelbouwlocaties.nl : overzicht ruim 450 modelbouwclubs en modelbouwwinkels in Nederland | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 4 april 2004 Locatie: Etten-Leur Leeftijd: 40
|
Hoi, Hoe houd ik mijn foto's scherp ? Als ik een foto maak van 640 x 480 is deze ong 300 kB Als ik hem dan ga bewerken , wordt het een hele slechte foto als ik aan de 75KB wil komen . Wat is hiervoor de oplossing ? Henk |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
@helihenk Als ik foto.s plaats heb ik geen enkele moeite Ik bewerk ze met irfanview Gratis te downloaden van het internet En de kb zijn verhoogd je mag nu groter mvg Frederik
__________________ Ik ga voor de honderd. Tot nog toe gaat dat dus goed Mvg Frederik |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |