![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2004 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 67
| Citaat:
Gerben | |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 24 september 2004 Locatie: Zevenhoven Leeftijd: 49
|
Ik had graag een medeforummer willen wijzen op de hulp van dit topic maar de foto's van Satoer zijn niet meer aanwezig!! Wie kan dit herstellen? Eric.
__________________ How come things that happen to stupid people keep happening to me? |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Banned Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Van dit forum hoef je geen geen hulp te verwachten, buiten de tutorial om , dan Gerben Dat is gelul in de ruimte Ik heb van iemand een mooi hulp site aangeboden gekregen kwam er ook niet uit Maar weet jammer genoeg niet meer van wie Ja ergens uit de buurt van Scheveningen dat weet ik nog wel Mvg Frederik |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2004 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 67
|
Robert, ik wil graag weten waar de foto's staan die "verstuurd" zijn door vrienden van het forum. Ik persoonlijk heb er nu 9 verstuurd, maar ik kan daar verder niets mee. het ontbreekt me aan doorzicht in de procedure. Graag een suggestie. Graag ook antwoord op de vraag: wat is het verschil tussen vrienden die foto's op het forum willen plaatsen en "anderen", b.v. geen vrienden? Het plaatsen van foto's op het forum lukt me wel, maar niet de "vrienden" manier
__________________ when in trouble or in doubt: fly in circles, crash and shout. Laatst gewijzigd door packard; 21 april 2008 om 20:04 Reden: duidelijker? |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2007 Locatie: Kaatsheuvel Leeftijd: 18
|
Rockboy_Pascal, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn: 1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren? 2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd. Ik snap het nu niet meer . Ik wil foto in album zetten, maar de site is helemaal anders geworden!!, plz help me! |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 september 2006 Locatie: Westervoort Leeftijd: 49
|
Sinds een dag gaat het bij opstarten van foto.modelbouwforum iets niet helemaal goed, de virusscanner geeft een aantal waarschuwingen. Na het opstarten kan je in je eigen galerij alleen nog maar het eerste en het laatste album kiezen, geen thumbnail pagina meer? En als je een album selecteert kan je alleen de eerste en de laatste foto kiezen, waar is overzichtspagina met thumbnails gebleven? Iemand hier bekend mee, iets verkeerd ingesteld misschien? gr. Frank
__________________ Blue skies; happy landings |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2007 Locatie: Bergen op Zoom Leeftijd: 19
|
daarvoor moest je dacht ik ''vriend van het forum'' worden. Ik gebruik Photobucket.com daar kun je uploaden, aanpassen en er zit geen reclame bij. Ook staat er meteen een code bij voor direct op het forum. Succes
__________________ Modern art = I could do that + Yeah but you didn't. |
| | |
| | #58 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2005 Locatie: Alphen aan den rijn Leeftijd: 31
| Citaat:
heb ik ook last van kan niks meer doen en de pagina laad niet goed in virusmelding en internet loopt vast | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |