![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 mei 2002 Locatie: Zutphen Leeftijd: 44
|
Gecondoleerd
__________________ Groet, Rob. FF9Super Assan 2.4GHz, 450 Sport DS410-GY401/S9257/CC35, KingV2 HS65HB, Parkmaster, Formosa, Holiday |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
dit deed idd erg zeer. de kist is/was pas een paar maanden oud de stickers heb ik ergens een pdf file van gedownload en geprint op tansparant zelfklevend stickerpapier. dan de print zelf beschermd met 2k blanke lak, of je kan er ook een stukje transparante oracover overheen doen. het futaba logo heb ik laten snijden bij een lichtreclamebedrijf. ik had hem ook liever met een meskantje te laag boven de grond terzielle zien gaan...........hier kan je niks aan doen das zuur. woensdag heb ik daar bovenop ook nog eens mijn mustang geplat wegens storing. nog even en ik ben helemaal terug bij af.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2002 Locatie: Venray Leeftijd: 39
|
Verdorie Gerard! Ik stond gisteren nog op het punt complimenten te maken over jou geweldige vliegtuig. Je had hem immers bij "een foto van je vliegtuig" staan. Maar dit vind ik echt dood dood zonde. Maar al te vaak is een MID-AIR expres opzoeken moeilijker, dan een MID-AIR vermijden. Ik heb in de 15 jaar dat ik vlieg 4 ongewilde MID-AIR's en 2 opgezochte MID-AIR's, helaas is het daarbij te vaak een nieuw vliegtuig die bij de ongewilde MID-AIR's het onderspit moet delven. Nou in ieder geval sterkte en hopelijk zien we je over een tijdje weer met een nieuw "plaatje". De mazzel, Emile
__________________ MC Venus Well <= 7&8 juli 2012 Electro Meeting! RIGID TDR, Trex 600ESP (V-Bar), Raptor E620/Bell222, Sukhoi 29s 140, JR X9303 2,4Ghz |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
Ik ben geen vliegtuigbouwer maar toch kan ik me levendig voorstellen dat dit echt pijn moet gedaan hebben. Veel sterkte Droopy
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 36
|
Dit doet inderdaad Pijn, Ook aan mij Gerard, ook al ben ik ook geen vlieg tuig bouwer, oké ik heb wel een Jamara slowflyer, maar nog nooit mee gevlogen...Iederkeer dat ik dit soort foto´s weer zie krijg ik pijn in mijn buik. Hoop altijd weer dat het mij nooit overkomt met één van mijn modelen. Heel veel sterkte van mij toe gewenst, en ik hoop bij deze echt dat je straks wat meer geluk hebt in de toe komst en dat dit je niet nog eens overkomt. Zo iets kan je je bijna niet nog eens veroorloven. Ben je nog van plan om hem nog eens te proberen te herstellen, of laat je het er bij? Succes!!!
__________________ Groetjes Mario. |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
er valt niks aan te repareren, ik ben een compleet stabilo en vleugelhelft kwijt. doordat dit een kruiisng f3a/3D kist was, was ie op totale gewichtsbesparing gebouwd. totale afschrijving. ik heb er zon hartzeer van dat ik net een nieuwe kit heb besteld, dus er komt een tweede. als ik die maar heel hou.
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
ik zie hem liever op de 1 foto dan op de 2 foto sterkte
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
misschien zit er zelfs wel een mooi bouwverslagje in
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |