![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 9 februari 2003 Locatie: Warmond Leeftijd: 48
|
Staat daar niet een krat bier in de achterkuip ??? Alcoholen varen, Droopyke, ge zoudt beter moeten weten neh. Mooie foto's, mooie boot met oog ( ! ) voor details. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
flinke mokkels op die schuit en die flessen bier zijn niet geheel schaal of het zijn 2 liter flessen (ook lekker!
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2003 Locatie: Oldelamer Leeftijd: 41
|
Is echt een mooie boot, ik ga niet meer wachten tot Dortmund'004 maar ga hem binnekort maar eens aanschaffen. Is de Najade btw ook uit te voeren met een boegschroef? of is dat überhaupt niet handig?
__________________ Groet van Ben Ik ben niet dyslectisch, ik kan gewoon niet schrijven. |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Hallo, Alhoewel ik daar het nut niet van in zie kan je uiteraard in de Najade een boegschroef inbouwen. Bij een werkschip (vb sleper) is een boegschroef een welgekomen hulpmiddel bij het manoeuvreren maar als je er nou persé eentje in een yacht wilt inbouwen zou ik zeggen: "Als je dat graag wilt,waarom niet?". Groetjes, Droopy
| | |
| | #10 (permalink) |
| Guest
|
Het lijkt alsof de boot net niet uit het water wil komen. Is dat op top snelheid op de foto´s? Mag ik vragen of je de originele motor hebt gebruikt en wat voor regelaar en accu´s er in zitten? Heb je de motor ook voorzien van een aparte zekering? Bvd. |
|
| | #11 (permalink) |
|
Hallo Eelco, Hier een fotootje van de Najade op topsnelheid: ![]() De boot is uitgerust met de originele motor, een Robbe RSC 535µP watergekoelde snelheidsregelaar (bestelnr.:8583) en twee in serie geschakelde 6V 5 Ah loodaccu's van Robbe (bestelnr.:4533). Deze accus passen qua vorm precies in de twee accuhouders welke bij het yacht zijn meegeleverd. Eén nadeel: als je met die twee accu's regelmatig 'vol gas' geeft heb je maar een vaartijd van ongeveer 20 min. Op zich is het anders wel een prettige boot om mee te cruisen Groetjes, Droopy
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |