![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
Ha Kor Goeie foto's Jammer dat je (op dit moment) geen Smitje meer hebt Had je de 1:200 Yamato kunnen slepen op de werkschepen dag! Ik ben overigens ook "in de race" voor eenzelfde Yamato 1:200 Een collega heeft er nog een op zolder liggen en hij wil d'r af. Hij richt zich nu helemaal op (statische) vliegtuigen van voor '45. Zo'n 1:200 Yamato is +/- 1meter30 lang! Zie je het al voor je: een Smitje van zo'n 35 cm die een Yamato van 1meter30 sleept! Even over de foto's: Hier kun je duidelijk op zien wat Droopy uitvoert met het wheatheren (verouderen) van z'n modellen. Zo'n schip ziet er echt niet tip-top uit! Leuk om erbij te hebben als je een model bouwt. Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Je staat af en toe versteld wat een klein slepertje allemaal kan. Mijn Kormoran (boeienleggertje) met standaard motor trekt vrolijk een roeiboot waar ik zelf in zit. Het duurt even voor het op gang is, maar als het eenmaal gaat.... Motor: mabuchi 340 schroef een tot 37mm afgetopte 40mm messing accu: 7,2V, 4 Ah Ik kan met de Kormoran 5 uren varen voor hij leeg is....
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 11 juni 2002 Locatie: Bussum Leeftijd: 46
|
Kor het makkelijkste is ze ff op imagestation te zetten, en dan de link hier te plaatsen, is gratis en je mag er zo veel op proppen als je maar wilt.... Hoef je ook je meelboxje niet vol te stampen, en iedereen die het wil kan foto´s eraan toevoegen.... Kijk maar ff op www.imagestation.com voor de instructies.........Peet........
__________________ www.micro-magic.tk http://powerpete.20megsfree.com Support your local hobby shop !!! -> shop at www.2brothersrc.com <- |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |